.

Dragon Age - Návod ( část 2.)

2. května 2010 v 11:57 |  Dragon Age - Prameny - návod

Rudoskalí

Vaším úkolem je dát dohromady armádu, která by se spojila proti Teyrnu Loghainovi a donutila ho tak předstoupit před spravedlnost. Vydejte se tedy dopředu, seberte kořen smrti, přeběhněte přes obloukový kamenný most a promluvte si s lučištníkem, proberte s ním všechny varianty dialogů, dozvíte se, že earl Eamon je dokonce možná i mrtvý, nabídněte mu pomoc, spustí se animace a ocitnete se v kapli. Zde si promluvte se všemi přítomnými, zjistíte tak, že jedna z žen hledá její unesené dítě. Poté projděte protějšími vraty ven, setkáte se s domobranou, připravující se na boj, jděte vpravo po dřevěných schodech a vykopněte na konci dveře. Osobám, které se uvnitř místnosti ukrývají, nabídněte sto stříbrňáků, tak budou ochotni se přidat k armádě. Pokračujte přes most, tam naleznete další kořen smrti, poté vyrazte dveře u kovárny, promluvte si s věčně opilým kovářem a slibte mu, že naleznete jeho ztracenou dceru, tak se rozhodne, že opraví všechny zbraně pro muže ve vesnici. Vyjděte ven, promluvte si s lučištníkem, sdělte mu, že jste kováře přiměli k opravě zbraní, domobrana je teď připravená k boji. Nyní prohledejte všechny příbytky po okolí a každému sdělte, aby se přidal k domobraně. Poté vyhledejte sira Pertha, i s ním proberte všechny nabídky dialogů, projděte vraty a posbírejte všechny předměty. Nato vyjděte ven, utíkejte po cestě vzhůru a vstupte do hradu, dál ale neprojdete. Vraťte se ven, vydejte s úplně na sever, tak se spustí mapa světa a vy zadejte jako cíl Chatrč Flemeth. Ocitnete se před bestiemi, které pobijte, posbírejte všechny předměty a vraťte se přes mapu světa nazpět do Rudohoří. Vesnice ale byla přepadena, zbyl zde Mrchožrout, promluvte si s ním, proberte všechny dialogy a vydejte se do kaple, zde naleznete těžce zraněného Tragana, kterého uzdravte, následujte ho k mlýnu, opět si s ním promluvte. Přijde za vámi i Isolda, pohovořte si i s ní, poté co odejde, získáte od Tragana pečetní prsten, který vám umožní dostat se tajným vchodem do hradu. Vstupte tedy do chatrče nad mlýnem, použijte prsten na podlahu, tak se ocitnete v suterénu Rudoskalského hradu.

Suterén Rudoskalského hradu

Jděte vpřed a projděte dveřmi, pobijte oživlé mrtvoly, tak se spustí animace, v níž se setkáte s uvězněným mágem, o kterém se vám již zmiňovala Isolda. Přizná se vám ke zradě, byl to on, který otrávil earla Eamona, proberte s ním všechny dialogy, zrada se neodpouští, takže jej nakonec zabijte. Pokračujte vpřed, zabijte obživlou mrtvolu Kaitlin i ostatní obživlé mrtvoly, pokračujte po točitém schodišti dál nahoru, upravte si vlastnosti postavy a projděte dveřmi, pobijte další obživlé mrtvoly a pokračujte vpřed. Tak se dostanete na chodbu, na jejímž konci projděte vlevo dveřmi do místnosti, kde se setkáte s Valenou, dcerou kováře, promluvte si s ní o všem a nakonec ji pošlete tajnou chodbou domů. Vraťte se, odbočte dvakrát doleva, projděte dveřmi do horního patra hradního suterénu, i zde vás čeká těžký souboj s obživlými mrtvolami. Poté projděte dalšími dveřmi, vyberte bedýnky, jděte doleva, i zde vyberte truhly a bedýnky a vyjděte ven. Ocitli jste se na hradním nádvoří za bránou hradu, kterou jste před chvílí nemohli projít, pobijte houfec obživlých mrtvol, poté po schodišti vyběhněte nahoru a projděte dveřmi, ocitli jste se uvnitř hradu v jeho hlavním patře.
Hlavní patro Rudoskalského hradu
Nalézáte se tudíž uvnitř hradu v jeho hlavním patře. Vydejte se chodbou vpřed, tak se spustí animace, v níž se setkáte s rodinou earla Eamona. S matkou proberte všechny nabídky dialogů, poté budete napadeni, pobijte tedy všechny stráže. Tak se opět spustí animace, ve které se dozvíte vše o earlovi Eamonovi a jeho manželce Isoldě, navíc i o jejím synovi Connorovi, který je posedlý prokletím čarodějnice. Proberte s Isoldou všechny nabídky dialogů, pohovořte si i s Teaganem, v reálu pak projděte všechny místnosti a pobijte stráže, vždy posbírejte vše, co můžete. Tak se dostanete až do místnosti, kde se nachází skutečný Connor, neovlivněný zlou vášní, i s ním proberte všechny nabídky dialogů, tak se znovu spustí animace, po jejím skončení musíte podstoupit souboj s Démonem touhy, tedy se zmíněnou čarodějnicí. Je opravdu silná, pokouší se vás zmrazit, uhýbejte tedy před jejími útoky, po chvíli, jak ji podlomíte zdraví, vyšle na vás bestie, ty musíte rovněž skolit a znovu se pustit do čarodějnice a bojovat s ní dál, pokud ji neskolíte. Opět se spustí animace, v níž vás Isolda prosí, abyste Connora nezabíjeli, udeřte ji a Connora zabijte. Spustí se nová animace, v níž se ocitnete u nemocného earla Eamona, proberte všechny možnosti dialogů a v reálu se vydejte zpět na nádvoří hradu, nyní už je brána před vámi otevřená, takže sejděte ze schodů a projděte jí vpřed. Ukáže se vám mapa světa, jako další cíl vaší cesty si zadejte Denerim.

Tržní čtvrť v Denerimu

Earl Eamon leží tedy na smrtelné posteli, ale pověst vypráví, že urna s popelem prorokyně Andraste má léčivou moc, takže nalézt ji, je pro earal Eamona jeho poslední nadějí na přežití. Nejdříve si vylepšete postavu a poté se vydejte vpřed, odbočte doleva a promluvte si u brány s templářskými strážci. Poté si pohovořte s Justinou, sestrou správce, proberte s ní všechny nabídky dialogů, pokračujte doleva a promluvte si se Slimem Couldrym, i s ním proberte všechny možnosti dialogů, kupte od něj kavku za padesát stříbrných a pokračujte vpřed, vstupte vlevo do obchodu, pohovořte si se všemi přítomnými, u Herrena si můžete dokoupit nějaké ty užitečné věci, vyjděte ven, promluvte si se strážci a prohledejte všechny místnosti za dveřmi. Vraťte se na tržiště a promluvte se s Liselle, dozvíte se tak spousty nových informací. Poté okraďte komornou, jděte zpět ke Slimovi Couldrymu a máte-li dost peněz, kupte si od něj nové informace, pokud dostatek peněz nemáte, budete si muset zajít do Zadní uličky a bojem získat další příděl peněz. Poté se vraťte na Tržní čtvrť v Denerimu a znovu si promluvte se Slimem a získejte nové informace. Jděte za seržantem Kylonem a pohovořte si s ním, bude po vás chtít, abyste z Krčmy u Rozežraného Šlechtice vyhodili ven několik žoldáků. Vydejte se tedy tam, promluvte si s vůdcem žoldnéřů, zastrašte ho vyhrůžkami, tak sami krčmu bez boje opustí. Vyberte truhlici a vraťte se na tržiště, znovu si promluvte se seržantem Kylonem, bude vám vděčný a získáte odměnu. Nyní se přes mapu světa vydejte do vesnice Útočiště, ale budete zastaveni v půli cesty v lokaci Dlouhá cesta. Jděte vpřed a pobijte nepřátele, pozor, budou na vás líčit pasti. S posledním zraněným nepřítelem si pokecejte, proberte všechny dialogy, poté se vraťte k výchozímu bodu a přes mapu světa pokračujte dál do vesnice Útočiště.

Vesnice Útočiště

Vyběhněte po schodišti nahoru a promluvte si se stráží, proberte s ní všechny nabídky dialogů, poté postupujte stále vpřed, prohledávejte okolní domky a sbírejte předměty. Tak dojdete až ke Svatyni, vstupte dovnitř, promluvte si s představeným, nebude vás však chtít pustit dál, takže všechny přítomné včetně jeho pobijte. Poté vstupte do tajné místnosti a promluvte si s raněným bratrem Genitivem, proberte s ním všechny nabídky dialogů, máte u sebe medailón, který je klíčem pro otevření pro další cestu, ukažte mu ho, tak vás v animaci doprovodí ke Zřícenému Chrámu. Poté, co vás bratr Genitivi opustí, probíjejte se stále dopředu, prohledávejte všechny okolní místnosti a zbavujte se příšer a kultistů. Najděte klíč od jihozápadní brány, vydejte se k ní, odemkněte si ji a uvnitř seberte klíč od hlavní brány, poté se vraťte a probíjejte se dále na sever, nakonec hlavní severní bránou projděte. Vyběhněte nahoru po schodišti, pobijte další bestie a kultisty, nato zapalte Svatý koš, projděte dalšími dveřmi a zbavte se dalších stráží, bestií a kultistů, projděte dál dalšími dveřmi. Prohledejte další místnosti, zbavte se Popelavých příšer, mágů a kultistů, ve dvou vedlejších místnostech jsou bedny, ze kterých vyskočí po jejich otevření další Popelavé příšery, které musíte zdolat, je to boj navíc, ale za získání zkušeností rozhodně stojí. Poté pokračujte dál vpřed a dveřmi vstupte do Jeskyně.

Jeskyně

Popojděte vpřed a zbavte se kultistů, projděte vchodem a zbavte se dalších nepřátel. Vstupte do chodby, pobijte další nepřátele, pokračujte dopředu a zlikvidujte dráčky, vydejte se chodbou dopředu a zlikvidujte další kultisty a draky. Postupujte stále hlouběji do jeskyně, likvidujte mágy, dráčky a kultisty, tak dojdete až ke dřevěným klecím, kde skolte několik draků. Postupujte chodbou na východ, na konci pobijte draky a seberte dračí vejce, vracejte se zpět jižní chodbou, odbočte na západ. Na konci nádvoří pobijte nepřátele, pokračujte dál západní chodbou, narazíte na stráž, která vás nebude chtít pustit dál. Proberte s Klogrimem všechny nabídky dialogů, hlavně mu sdělte, že jste si přišli pro urnu s ostatky. Poté všechny zlikvidujte a modře nasvíceným vchodem vstupte na Vrchol hory. Pokračujte vpřed, na konci projděte dveřmi, odbočte vpravo a promluvte si se strážným. I s ním proberte všechny možnosti dialogů, hlavně mu sdělte, že jste si přišli pro ostatky. Bude souhlasit, že vás pustí dál, ale budete muset podstoupit zkoušku pravdy. Přejděte tedy do síně duchů, nyní budete muset zde přítomným duchům správně odpovědět na jejich dotazy, které jsou vlastně hádankami
da

(obr.2). První duch zleva je Brona, na její otázky odpovězte "Sny", vpravo od něj se nachází Thane Sharta, správná odpověď na jeho dotaz zní "Domov". Poté si promluvte s Generálem Maferathem, na jeho otázku odpovězte "Domov". Poslední vlevo je Archon Hessarian, na jeho dotaz mu odpovězte "Slitování". Naproti němu pak stojí Následovník Cathaire, odpověď na jeho dotaz zní "Hlad". Vpravo od něj si promluvte s Následovníkem Hawardem", odpovězte mu "Pohoří, vpravo od něj Si pokecejte s Lady Vasiliou, odpovězte jí "Pomsta". Posledním duchem vpravo na konci je Ealisay, jí odpovězte "Popěvek". Po každé správné odpovědi každý duch ihned zmizí, poté co se tedy takto zbavíte všech duchů, vydejte se vpřed, teď musíte pro Aedona postavit most. Pokud postupujete sami, potom narazíte na Plesnivé příšery, se kterými musíte manipulovat, tedy přepínat se na ně, jestliže máte sebou společníky, pak je možno se přepínat i mezi nimi. Přijdete tedy k mostu, jehož jednotlivé díly se objevují a zase ztrácejí, musíte se tedy za Aedona dostat dál přes most. Jak tedy přejít most?: Krok 1): 1. vpravo, 2. vpravo, 3. Vlevo, Aedon si stoupne na první část mostu. Krok 2): 2. vpravo, 3. vlevo, 6. vlevo, Aedon na druhou část mostu. Krok 3): 2. vpravo, 4. vpravo, 6. vlevo, 4. vpravo, 1. vlevo, 6. vlevo, Aedon si stoupne na 3. část mostu. Krok 4): 4. vpravo, 5. vpravo, 1. Vlevo. Krok 4: 4. vpravo, 1. vlevo, 5. vlevo a jako Aedon můžete přejít most. Pokračujte dopředu, u oltáře se vysvlékněte a vstupte do ohně, tak se dozvíte, že jste prošli zkouškou ohněm i pravdy, pokračujte po schodišti nahoru a z urny seberte do váčku hrst Andrastina ostatků, urnu sebrat nelze. Seběhněte po schodišti dolů, a buďte levými, nebo pravými dveřmi vyjděte ven, je zcela jedno, které si vyberete a dostanete se na pláň, kde buďto zabijete obrovského draka tím, že zatroubíte na Kolgrimuv roh, což vám doporučuji, neboť má u sebe spousty potřebných a užitečných předmětů, poté pokračujte vpřed a odbočte ke dveřím vpravo. Projděte jimi, za nimi se vydejte dopředu a utíkejte až ke křižovatkám schodišť, seběhněte po nich doleva až dolů a vstupte do dveří vpravo, tak se znovu setkáte s bratrem Genitivim, se kterým si promluvte. Proberte s ním všechny dialogy, bude se chtít podělit o tajemství urny i s ostatními, takže ho nakonec raději zabijte, ať už nikomu nic navykecá. Pokračujte vpřed, tak se vám zpřístupní mapa světa, jako cíl si vyberte Rudoskalský hrad. Poté co skončí úvodní animace, jděte vpřed, vyběhněte nahoru po schodišti a vstupte do hradu. Prohledejte všechny komnaty, vyhledejte Ban Teagana, dovede vás k earalu Eamonovi, kterého pak v další animaci uzdravíte. S ním pak proberte všechny nabídky dialogů, poté seběhněte dolů do přízemí a vyjděte ven. Pokračujte vpřed, na mapě světa navolte jako další cíl cesty Zmrzlé hory.

Zmrzlé hory

Pokračujte vpřed, projděte bránou, zbavte se všech nepřátel a zlodějů, pokračujte vpřed k další bráně a promluvte si s trpaslíkem. Také s ním proberte všechny dialogy, poté musíte pobít stráže, znovu si promluvte s trpaslíkem, bude vám vděčný za to, že jste jej zbavili dotěrných stráží a dovede vás do hradu. Uvnitř si promluvte se všemi přítomnými a dveřmi projděte do Měšťanské čtvrti.

Měšťanská čtvrť

Promluvte si s kapitánem stráže, poté i s ostatními přítomnými, poté projděte dál hlavní bránou do Orzammaru. Promluvte si s velitelem souboje, bude po vás chtít, abyste se vrátili znovu až odpoledne. Vraťte se tedy bránou zpět, jděte na konec mostu, odbočte doleva do protisměru a projděte další bránou. Popojděte vpřed, vstupte do brány vlevo, promluvte si s Dulinem, poté prohledejte celou Diamantovou čtvrť v Orzamaru a pohovořte si se všemi přítomnými. Vraťte se do Měšťanské čtvrti a jděte k veliteli souboje a znovu si s ním promluvte, přijměte jeho nabídku v účasti k soubojům. Nejdříve budete muset v souboji porazit Sewerina, Myjana aLucjana, poté svedete souboj s Hanashanem, další souboj musíte vyhrát nad Wojcechem a Elanzem, nakonec budete musit porazit celou skupinu bojovníků, kterou vede Piotin. Bojujte vždy ve jménu lorda Harrowmonta, pokud tedy ve všech soubojích zvítězíte, necháte zvolit za vůdce tohoto lorda. Ocitnete se za dveřmi soubojové haly, jděte vpřed, zabočte doleva a projděte dveřmi. Promluvte si s mužem vpravo, tedy s Vartagem, proberte s ním všechny dialogy, zradíte sice lorda Harrowmonta, za kterého jste bojovali, ale jeho nabídku přijměte. Nyní vyhledejte Dulina, promluvte si s ní a nechejte se od něj dovést k lordu Harrowmontovi. Projděte dveřmi a promluvte si s lordem Harrowmontem, bude chtít, abyste zašli do Prachova a "promluvili" si s Jarviou, takže se do Prachova vydejte. Očekávají vás tam ale spousty nepřátel, které musíte pobít, nikdo se k vám nechová přátelsky. Jděte vpřed a vstupte do prvních dveří vlevo, popovídejte si s Alimarem, za třicet stříbrných vám poví víc o Jarvii, dejte mu je tedy, můžete si u něj dokoupit vše, co uznáte za potřebné. Vraťte se ven a pokračujte doleva, vstupte do dveří vpravo a promluvte si s Ordelem, otcem Fildy, vraťte se ven, vydejte se vpřed a pohovořte si s bratrem Burrelem, o kousek dál i s Fildou. Můžete, ale nemusíte jí slíbit, že se poohlédnete po jejím ztraceném synovi. Pokračujte dál, prohledávejte soustavně všechny místnosti za dveřmi, zjistěte, co jsou to "paragony", všude se vyptávejte na Jarvii. Pomozte Figorovi odehnat lupiče, postupujte stále vpřed, promluvte si s Dagnou a poté i s Garinem, na konci si promluvte s velitelem, dál vás ale nepustí. Vraťte se tedy až na začátek, kde si pohovořte s Nadezdou, dejte jí úplatek a dozvíte se opět o Jarvii více. Vstupte do protějších dveří a pobijte nepřátele, přežije velitel, kterého se taktéž zeptejte na Jarvii, dozvíte se od něj, kde se nachází tajný vchod a obdržíte od něj kostěnou známku, která je klíčem od tohoto tajného vchodu, poté ho klidně zabijte.
 


3 lidé ohodnotili tento článek.

Anketa


Komentáře

1 petr f petr f | E-mail | 20. srpna 2011 v 8:09 | Reagovat

hele to je pekný jak prejít pres ten most ja mam ve svý druzine 4 lidi a me to proste nejde poradte

2 Romana Romana | 28. února 2012 v 13:14 | Reagovat

V Rudoskalí jde zachránit i Connor i Izolda..musíte jen do věže mágů a zachránit mágy...aby jste je zachránili musíte použít litánii vždy, když je kolem nich fialový kruh (přeměňují se na ohavnosti) jakmile se vám poraří zachránit Mágy, vydáte se do Rudoskalí a můžete do úniku i bez oběti Izoldy a nemusíte zabíjet Connora... Jinak fajn návod

3 Linn-Tornado-Melancholic Linn-Tornado-Melancholic | Web | 24. března 2012 v 20:52 | Reagovat

Díky moc ^_^ urnu jsem získala úplně v pohodě, ale nevěděla jsem, co pak, protože mi to pořád psalo, ať si promluvím s arlem, který mě zase posílal někam do pryč, ale nespecifikoval přesně kam. Teď už vím :) děkuji :D
btw
[1]:
s tím jsem si taky lámala hlavu a nejde to nějak přesně popsat. Zkus si nakreslit na papír plánek všech těch tlačítek a toho, co dělají. Trik je v tom, že jednu postavu musíš mít na tom tlačítku, které zčásti zhmotňuje 2 kostky, jednu na tom, které zhmotňuje jednu a další na tom, které zhmotňuje tu druhou (a jednu na mostě samozřejmě). Pak jen popocházíš s postavou na mostě a měníš postavy...

4 Aerosik Aerosik | 14. listopadu 2012 v 14:42 | Reagovat

Ahoj prosimtě ja jsem v měste v PERLE a musím se dostat k nějakemu Paedanovy a on  chce heslo ale všechyn možnosti jsou špatne tak co mam dělat

5 Zabeta Zabeta | 9. června 2013 v 3:19 | Reagovat

Ahoj...jsembv jeskyni a jdunpro ostatky..bohuzel ru mam dvere ktere nejdou otoveit...prosim poradte...dikes moc ;) ps.pardon za psaní ale blbne mi klavesnice =D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.