.

Titan Quest - Návod Část. II

14. července 2010 v 9:14 | WithinBlog |  Návod

Egypt

Rhakotis

0000008008_n21.jpg (113153 bytes)
0000008008_n22.jpg (103908 bytes)Po vylodění hoďte řeč s Imhotepem. Požádá vás, abyste získal z Rhakotiské knihovny invokační svitek a donesl mu ho do Ptahova chrámu poblíž vesnice Sais. Aktivujte portál a pokecejte s bojovníkem jménem Anherru, stojícím u Fontány znovuzrození. Žlutý vykřičník nad jeho hlavou se trochu ztrácí ve světle fontány, tak jestli chcete plnit vedlejšáky, neměli byste ho přehlídnout. Jako zodpovědný strážce nemůže opustit své stanoviště a hledat meč, který ukradly potvory. Hledejte v Rhakotiských slumech, z těch je jediná odbočka k Vyhlídkové jeskyni. Nalezený meč (vypadne z šakalího potvoráka) vraťte Anherruovi. Splníte tím úkol "rodinné dědictví" a pokračujte do Rhakotiské knihovny pro invokační svitek. Ten se nachází - jak jinak - v poslední místnosti, takže proveďte čistku v archivech a sejděte do pokladnice knihovny. Za dveřmi na vás čeká přerostlý jedovatý brouk, vyplatí se tudíž posílit před soubojem hlavně odolnost vůči jedu. Po zdolání bosse se otevřou dveře k místnosti s invokačním svitkem a východ k Hathorské zátoce.
V Hathorské zátoce je jedna jeskyně, jejímž druhým východem se dostanete na malou náhorní plošinu. Po čistce se vraťte zpět a pokračujte k Wadjetským kaňonům. Na jejich začátku vám pouštní obchodník Seba poví o existenci velkého škorpióna. Najdete ho v malé jeskyni, jeho zabitím máte splněný vedlejší úkol "bestie z legend". Další lokací jsou Záplavové pláně Nilu (s jednou jeskyní), těmi se probojujete až do vesnice Sais.
0000008008_n24.jpg (63943 bytes)U vstupu si promluvte s nilským rolníkem Anpu, postěžuje si na jejich situaci. V oblasi označené na mapě číslem 1 pozabíjejte všechny přerostlé ještěrky a svůj úspěch oznamte selce jménem Makara, která stojí poblíž Fontány znovuzrození. Aktivujte portál Dolní Nil a po pár metrech uvidíte zničený Ptahův chrám. Před ním na vás čeká Thuti, člen Řádu Prométhea, který vám předá vzkaz od Imhotepa. Zdrhnul před nebezpečným Telkinem a máte mu invokační svitek doručit do Memfisu.
Pokračujte tedy podél Nilu. V Ruinách starého království se můžete vyřádit ve dvou hrobkách. Za zmínku stojí temné obelisky, nová zařízení, která budete v hrobkách potkávat. Jsou to sloupy s tyrkysovou hlavicí. Když se k nim přiblížíte na určitou vzdálenost, vyvolají zpod země tři přízraky. Dokud nezničíte obelisk, přízraky se budou stále obnovovat. Pokud bojujete na dálku, likvidujte obelisky dřív než se aktivují, pokud máte společníky, pošlete je na obelisk. Přízraky totiž útočí na toho, kdo aktivoval obelisk, takže nechte společníka bojovat s přízraky a vy likvidujte obelisk.
0000008008_n23.jpg (40103 bytes) 0000008008_n25.jpg (96201 bytes)
V následující lokaci Dolní Nil osvoboďte z obklíčení prométheanku Inen, splníte tím další úkol který vám sice nikdo nedal, ale něco z toho kápne :-)
V Memfiském okolí se nachází jedna hrobka a v jeho předměstí Žebrácká čtvrť. Starý žebrák Meras si postěžuje na démony, kteří je vyhnali z chatrčí, tak to tam pročistěte, ať nejponíženější z ponížených mají aspoň střechu nad hlavou. Meras se vám odmění. Až bude klid v předměstské oblasti, vstupte na Memfiské náměstí s třetím egyptským porálem Memfis.

Memfis

Promluvte si se šlechtičnou Tathari, která má strach o svého ztraceného bratra Umase. Další vedlejší úkol vám dá velekněz Zazamankh (stojí kousek od Brány Dahshur), který bez Cheopsovy hole není schopen udržet si autoritu a pořádek v rajonu. Invokační svitek si od vás veme Imhotep, ale pověří vás dalším hlavním úkolem: získat Ruku rovnováhy z Gízy a Oko chaosu z oblasti poblíž Fayumské oázy. Z Memfisu vedou tři brány, z nichž jedna je zapečetěna úkolem. Máte možnost vydat se buď Bránou palem a vrátit se Bránou sfingy nebo obráceně, je to "okružný zájezd".
Podle pořadí, v jakém jsou autory hry řazeny za sebou jednotlivé portály, vydejte se Bránou sfingy. První lokací je Vnější Gíza. Nejsou tam žádné podzemní prostory ani úkolová místa či postavy.
Pokračujte na Náhorní plošinu Gíza, tam to bude zajímavější :-)
Až se probojujete celou spletí chodeb a místnůstek Velké Sfingy až na konec, stojíte přede dveřmi, které se po vašem vstupu - jak jinak - zavřou. Vaším úkolem je teď porazit faraonovy čestné stráže. Jsou tam 4 svatyně a 4 sedící sochy, samozřejmě k tomu poletující další potvory. Pokud to jen trochu jde, zlikvidujte jednu svatyni, z níž vyletí dušička a oživí jednoho faraonova strážce, pískovcovou sochu, která doposud klidně seděla. Strážce se zvedne ze svého trůnu a půjde po vás. Až se ho zbavíte, pokračujte další svatyní. Postupnou likvidací se vám i zvětší manévrovací prostor pro pobíhání a uhýbání. Vyčištěním tohoto místa se otevřou další dveře, za kterými vyzvednete Ruku rovnováhy a můžete se vrátit zpět na povrch.
U vchodu do Cheopsovy pyramidy (probouraná zeď) stojí Tekenu, se kterým si promluvte. Upozorní vás na Cheopsovu kletbu, čímž získáte další vedlejší úkol. Uvnitř jsou troje dveře z kamene, za dveřmi "A" jsou jen potvory, za dveřmi "B" zabitím škalího hrdiny splníte úkol "Cheopsova kletba". Sarkofág neotvírat, vypustíte mor!!! Za dveřmi "C" se na konci dostanete k sarkofágu, v němž je hledaná Cheopsova hůl. Tu donesete veleknězi Zazamankhovi do Memfisu a další úkol "Žádost velekněze" máte za sebou.
Nad Cheopsovou pyramidou najdete hrobku a v ní Umase (úkol "Ztracený bratr"). Po porážce zrádného přítele rodiny (v hlavní místnosti) si s ním promluvte a odměna na vás čeká u jeho sestry Tathari v Memfisu. Pak už se dostanete k Fayumskému průchodu, krátké a přímočaré jeskyni, za kterou spatříte oblohu nad Fayumskou pouští.

Fayum

Z Fayumského průchodu vylezete do Fayumské pouště poblíž Fayumské oázy. Vejděte jihovýchodním vstupem (nemá vrata), aktivujte portál a promluvte si hlavně s ničemou Asrim a stařešinou Pa-nebem. Asri vám řekne o pokladu ukrytém v tajemné hrobce a Pa-neb o potížích s pouštními nájezdníky, kteří přepadávají karavany. Velí jim šéf Iznu a toho je potřeba zlikvidovat. Znáte to: mělo by se... bylo by vhodné... někdo by měl... zkrátka je to na vás.
Ten první vedlejšák splníte tím, že se probojujete v hrobce 5 k místu s truhlami, nemusíte nikomu podávat raport. Likvidaci Iznua oznamte Pa-nebovi.
V nejhlubší jeskyni celé této hry (8 pater) vás v posledním patře na obtížnost epic a legendary čeká roztomilá potvora, Mantikora - bestie z legend, magická příšera, která vypadá jako ptakoještěr s ostnatou koulí na konci vocasu a budete si vedle ní připadat jako trpaslík.
Nejdůležitějším úkolem v této části hry je ovšem dojít do chrámu Atuma, kde vás čeká král škorpiónů Nehebkau. Opět v malém prostoru (mříž se za vámi zavře) mu dejte co proto a seberte z oltáře Oko chaosu.
Přes kaňony Isis s jednou minijeskyňkou, náhorní plošinu Sobek bez podzemních prostor a Poušť s jednou hrobkou se malou Řemeselnickou čtvrtí dostanete Bránou palem zpět do Memfisu. Zní to jednoduše, ale nenechte se ukolébat, spousty potvor vám tu cestu pořádně zkomplikují.
Imhotepovi předejte Ruku rovnováhy a Oko chaosu. Ten začne čarovat, ale invokace selže, Imhotep vám otevře třetí Memfiskou bránu Dahshur a pošle vás do Údolí králů hledat Ramsesovu hrobku a v ní egyptského Telkina.
Cestou nebudete plnit žádné vedlejšáky, takže projděte bránou do Dahshuru, je to jen pár políček. V další lokaci Horní Nil je jedna jeskyně a v okolí Théb dvě hrobky, jinak je cesta přímočará jak je patrno z mapy.

Théby

Po aktivaci portálu, kousek od vstupné brány je mladý kněz Amen-nathe. Ten vám povypráví, kterak se kněz Neb-kemi nechal zkorumpovat Telkinem a obrátil se proti vlastním ovečkám. Vydejte se jedinou možnou cestou (brána Haštepsut je zamčena úkolem). První lokalita se jmenuje Průsmyk na Vysočině. Z něj směrem na severovýchod se nachází Hřeben Meretseger a na jeho vrcholu hrobka, ve které najdete Neb-kemiho. Za zprávu o jeho transportu na onen svět dostanete odměnu od Amen-natheho. Dál už pokračujete bez vedlejších úkolů či podzemních prostor Průsmykem na Vysočině přes Místo pravdy až k Údolí králů.
Prolezte všechny hrobky, nejsou v nich žádné "tajné místnosti". Hrobky na mapě označeny čísly 6 a 7 jsou pod zemí navzájem propojeny. Pro vás je samozřejmě nejdůležitější hrobka Ramsese (8), na jejímž konci vás čeká souboj s Telkinem. Tenhle potvorák má schopnost se naklonovat, takže budete muset zdolat toho hlavního, aby boj skončil. Nezapomeňte vzít úkolový předmět, který z něj vypadne, destičku s klínovým písmem. Jestli máte probádány a vyloupeny všechny hrobky, nemusíte se unavovat zpáteční cestou a vraťte se teleportem do Théb. Tam už na vás čeká Imhotep, který vám za destičku a zabití Telkina dá Žezlo věčnosti, otevře bránu Hatšepsut a vydá cestovní příkaz jet do Babylonu.
Probojujte se až ke chrámu, na jehož konci se utkáte s bossem - písečným přízrakem Noční můra pouště. Po jeho zdolání se otevřou dveře do poslední místnosti, kde zasunutím Žezla věčnosti do Oltáře věčnosti aktivujete žlutý portál. Tím se teleportujete do další části hry - Orientu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Tomín Tomín | E-mail | Web | 1. října 2011 v 1:49 | Reagovat

Vstřebal jsem to, neboť žádný učený z nebe nespadl....žeee:-)

2 large size cocktail dresses large size cocktail dresses | E-mail | Web | 18. ledna 2013 v 9:36 | Reagovat

figured out I'm sure there will be hundreds of people that appreciate this information. This is my very first comment, I think I like this!
http://www.movedress.com/cocktail-dress-function-occasion.html

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama