.

Titan Quest - Návod Část. III

14. července 2010 v 9:16 | WithinBlog |  Návod

Orient

Visuté zahrady

Ze žlutého portálu vylezete v Babylónských zahradách. Jestli máte chuť, pokecejte si s jediným človíčkem, který v této lokaci na vás může promluvit, ale není to nezbytné. Aktivujte portál Visuté zahrady a přes spoustu můstků a několik schodišť se vyšplehejte o 4 patra výš ke vchodu do Mardukova chrámu. Není kam odbočit, není kam zabloudit, potkáte "jen" spoustu nových potvor :-)
0000008008_n37.jpg (52101 bytes)Mardukův chrám má celkem 4 úrovně. Dírou ve zdi sestupte ze vstupní haly dolů do první úrovně a opět stylem hlava-nehlava zlikvidujte všechny potvory, které se vám připletou i nepřipletou do cesty. Až prošmejdíte celý chrám, sestupte do poslední úrovně, kde za mříží (to byste asi nečekali, ale fakt i tahle se za vámi zavře) na vás čeká boss v podobě trojhlavé chiméry. Na pomoc tam má i 4 pasti. Pokud bojujete na dálku, první dvě pasti blíž u mříže můžete zlikvidovat z práhu místnosti, než se na vás ta potvora vyřítí, tím si trochu pomůžete v boji.
Když už naděláte z chiméry surovinu na karbanátky, prohrabte se v jejich truhlicích a projděte do otevřených dveří. Tam spatříte na zemi raněnou Feiyan (ta ženská si nedá pokoj!). Zdvořile si s ní popovídejte, aktualizuje se vám hlavní úkol a přibude pár zkušeností. Nechte Feiyan ať se léčí sama a pokračujte v záchraně světa východem do okolí Babylónu.

Okolí Babylónu

Po aktivaci portálu Okolí Babylónu si promluvte se sedlákem Appou kvůli hlavnímu úkolu (tím je pořád honba za Telkinem, který prolítává krajinou s Kronovým srpem v ruce a hejnem potvor kolem sebe). K vesnici se přiřítí sedlák Immeru s několika ichtiovci v patách. Rozmluvou s ním získáte vedlejšák "Sémě zkázy", tak vyčistěte nedaleká políčka od potvor a Immeru vás odmění morálně i věcně :-)
0000008008_n38.jpg (54152 bytes) 0000008008_n39.jpg (99503 bytes)
Bez dalších vedlejšáků se probojujte Parthskými výšinami k Hedvábné stezce a u Fontány znovuzrození pokecejte s řemeslníkem Minanim. Pokud vás nezahřejou souboje se všudepřítomnými potvorami, vytáhněte teplé oblečení, protože na konci Baktrijských lesů vstoupíte do oblasti Amda, krajiny sněhu a ledu. Za ní najdete po delší době kousek civilizace ve vesnici Šangšung.

Západní Hedvábná stezka

0000008008_n40.jpg (98059 bytes)
Ve vesnici Šangšung získáte dva vedlejšáky. Pasang Do-ma vám poví o existenci obrovského Yettiho, kterého viděl na vlastní oči. Kilu Tem-ba si postěžuje na útoky neandrtálců, ale hlavně má starost o svého syna, který se před několika dny kamsi ztratil. Plnění tohohle úkolu "Tajemství hor" se vám bude cestou průběžně aktualizovat.
0000008008_n41.jpg (107885 bytes)Aktivujte portál "Západní Hedvábná stezka" a průsmykem Natu La s jednou jeskyní se po visutém mostě probojujte na hřeben Natu La. V jeho jihovýchodní části potkáte vyděšeného obchodníka z karavany Gong Lia. Ledoví démoni mu zničili vůz se zbožím, pomstěte se jim za něj, vyčistěte od nich i malou jeskyni a úkol "Karavana v nesnázích" dovršíte rozhovorem s roztřeseným Gong Liem. Přes kratičkou oblast Amdo pokračujte do údolí Chumbi.
Neodbočujte hned po dřevěné lávce na východ, pokračujte dál na sever. Před domkem stojí stařešina Šangšungu Ang Tše-ring. V rozhovoru vám řekne o jeskyni se vzácnými zbraněmi, které by vesničanům pomohly v boji proti agresivním potvorám, ale jeskyni ovládli zlí duchové a on se nemůže ke zbraním dostat. Zlikvidujte za visutým mostem neandrtálce před jeskyní i stíny Padlých arcimágů uvnitř, vraťte se k Ang Tše-ringovi a sdělte mu dobrou zprávu, že jeskyně je čistá, ale i tu špatnou, že zbraně z podstavců v jeskyni zmizely. Aktualizuje se vám vedlejšák "Tajemství hor". Teď nebudete hledat jen ztraceného syna, ale i ztracené zbraně.
Nyní se už přesuňte po lávce, kterou jste předtím míjeli, do východní části údolí a pokračujte dál až na zasněžený vrcholek Tsongmo. Kousek před jeskyní stojí ztracený syn Da-wa Fu-ti, který se chtěl stát hrdinou a donést vesničanům ony skvělé zbraně, ale neandrtálci ho o ně připravili a teď je má nejvyšší válečný vůdce neandrtálců Barmanu. Achjo, nerozvážné mládí :-) Vyčistěte si prostor před jeskyní a v té se probojujte až do spodního patra, odkud vede východ na malé prostranství. Začněte čistku od severu, nejdřív se snažte pozabíjet ostatní neandrtálce, než se utkáte s bossem. Čeká vás další hodně tuhý souboj. Dá se před ním utéct zpět do jeskyně a doléčit se, ale stalo se mi, že za mnou vešel i tam a nezbylo než vyběhnout o patro výš, tam už za mnou nešel.
0000008008_n42.jpg (62167 bytes)Až se vám podaří ho konečně sejmout, mrkněte do jeho objemné truhly a doneste zprávu o svém úspěšném pátrání Kilu Tem-bovi do Šangšungu.
Kousek nad touto jeskyní je vchod do Ledových jeskyní Tsongmo, ve kterých u jezírka bute mít tu čest spatřit potvoru velikosti XXXL - obřího Yettiho. Roztrhejte mu kožich stejně jako všem ostatním potvorám, které se zde promenádují, a vyjděte z jeskyní do Khantaiských hor.

Východní Hedvábná stezka

Po východu z jeskyní zlikvidujte potvory (někdy šavlozubí lvi, jindy Yetti, nevygeneruje se ve hře pokaždé stejný druh) a aktivujte portál Východní Hedvábná stezka.
V Khantaiských horách prozkoumejte dvě jeskyně a v navazujícím Orkhanském údolí jednu další. Pak bez dalších odboček pokračujte vnějším Mongolskem k Mongolské náhorní plošině s jednou jeskyní, která má ještě dva níže položené samostatné prostory. Pokračujte dál do vesnice Guanzhong, zde narazíte na Yerreny - opice s nadměrným množstvím růstového hormonu, a na jeden vedlejší úkol.
V severovýchodní části vesnice naříká matka Chang Er, jejíž holčička si hrála na louce, na kterou si zašel na pastvu i jeden raptor - trhač masa. Zabte tu potvoru, dcerunka si vesele odskáče k nezodpovědné mamince a ta se vám za její záchranu odmění. Tento vedlejšák "Dítě a dravec" mi připadal docela jednoduchý, snad bude i vám :-)

Velká zeď

Na začátku pomozte vojákům pobít Yerreny, pak si promluvte s kapitánem Zi Chanem. Mají problémy s kolosálním pengem, který se uhnízdil na Velké zdi. Postupujte po Velké zdi a likvidujte menší odrůdy pengů, Xiao je jako téměř každý boss taky trochu přerostlý. Na konci Velké zdi bojují vojáci s tygřími muži, jako správný hrdina se zapojte do boje a pak si promluvte s velitelem. Bai Li Xi vám poděkuje za likvidaci Xia a přidá nějakou tu odměnu.
Nyní se nacházíte v provincii Šánxi plné tygřích mužů a drakoniánů. Zalijte celou provincii jejich potvorskou krví a vstupte dovesnice Židan.
Fan Ye vás poinformuje o postupu Telkina, Lu Buwei je bohatý vesničan - asi sběratel, který moc touží po nefritové sošce a samozřejmě to nechce zadarmo. Bao Er vás bude varovat před pronásledovatelem v lesích, máte se prý raději držet jen cesty.
Vy samozřejmě nejste žádný zbabělec a Jingyanské lesy pořádně pročešete :-) Objevíte dvě jeskyně, v jedné z nich naleznete v mahagonové truhlici nefritovou sošku. Nelze jednoznačně napsat ve které, někdy se vygeneruje v té bližší, někdy v té vzdálenější. Každopádně ji doneste do vesnice Židan, abyste si vyzvedli od Lu Buweie nálezné.
Vedlejšák "pronásledovatel v lesích" splníte zabitím velkého pavoučího šéfa, kterého také někdy potkáte hned kousek za vesnicí a někdy o kus dál, ale vždy na jižní straně. Na severní straně u kalné řeky najdete mezi spoustou ichtiovců mladého muže Yao Lia. Promluvte si s ním. Tím, že mu udělíte lekci, splnite jeden z vedlejšáků, které vám nikdo nezadal :-)
Přes Šánxská pole se probojujete až do okolí Čang´anu.

Čang´an

Hned za vstupem na vás bude mávat Huan Ye se zprávou, že ve městě na vás čeká nějaká žena. Postarejte se o klid v předměstské části a otevřete městskou bránu. Promluvte si s kapitánem stráží Ma Feibaiem. Dozvíte se, že hlinění vojáci císaře zázračně ožívají a pravděpodobně ten příkaz dostávají z mauzolea v paláci. Vedle kapitána stojí jeho zástupce Wai Zhen, který si stěžuje na příliš mnoho terakoty ve městě, jeho vojáci už s těmi terakotovými odmítají bojovat.
Kousek dál stojí ona žena, na kterou vás upozornil Huan Yue. Koho byste čekali? Samozřejmě, že je to vaše stará známá Feiyan :-) Už se k vám chová skoro velitelsky a vyšle vás na cestu do Nefritového paláce kdesi na hoře Qiyun. Mudrci jejich řádu totiž vybádali ve starých svitcích něco na základě čeho usuzují, že Telkin chce Kronovým srpem osvobodit z vězení Tyfóna, jediného titána, kterého bohové uvěznili na Zemi (taková nezodpovědnost!) a Žlutý císař by měl vědět, kde to vězení je. Zahajte tedy demoliční práce a rozbíjejte všechny terakotové vojáky ve městě všude, kam se dostanete. Ostatní potvory samozřejmě zabíjejte taky.
V paláci Čang´an najdete krom hliněných vojáků i čaroděje Bandariho, který si takhle s obyvateli města pohrává, spočítejte mu to a promluvte si s duchem Velkého císaře, sedícím na trůnu. Jako první část odměny za likvidaci Bandariho dostanete od něj 2 body atributů, druhou část vám dá kapitán Ma Feibai. Wai Zhen zase odmění vaše hlášení o tom, že jste odstranili jejich terakotový problém.
Brána Jinghe je zapečetěná úkolem, tu zatím neotevřete, jde otevřít jen z druhé strany (je to okružný zájezd, podobně jako předtím v egyptském Memfisu). K bráně do Lesa pradávných ve východní části města vás strážný Jing Ke také zatím nepustí, vydejte se tedy probouranou zdí na jihovýchodě do polností Čang´anu.

Nefritový palác

Polnostmi Čang´anu se dostanete do bambusového lesa Quinba, kde krom spousty potvor potkáte zadumaného chlápka. Je to generál Rang Ju, který odešel do civilu, začal se věnovat duševním meditacím a tak podobně, vzdal se svého majetku, který uložil v nedaleké jeskyni. Jeskyně je průchozí, navíc má ještě další východ ke svatyni Zhong Kui. Při orientaci by vám měla pomoct mapa. Generál kupodivu nebyl příliš bohatý soudě podle toho, co najdete v truhlicích :-) Vedlejšák splníte tím, že se k těm jeho truhličkám přiblížíte, nemusíte sepisovat pro generála žádné hlášení.
Na nejlehčí obtížnost jsou ve svatyni Zhong Kui nemrtví kostlivci, ale na vyšší obtížnosti se zde budete muset poprat s bossem - Dračím lichem, vládcem nemrtvých. Bude se vás snažit zmrazit, sfouknout ze skály, vaše případné společníky bude chvílemi ovládat aby bojovali proti vám atd. Na nejvyšším místě této lokace najdete bedny s jeho majetkem coby odměnu za své těžce vybojované vítězství.
Vraťte se do bambusového lesa a dokončete jeho vyčištění od všech potvor živočišného i rostlinného charakteru, ve vesnici Binxan aktivujte portál Nefritový palác a promluvte si s bojovníkem Xiao Yišanem. Poví vám o existenci mága - poustevníka, který kdysi pravidelně navštěvoval vesnici, ale už dlouho se neukázal. Ve východní části pročvachtejte bažinatou oblast a až vám uschne zbroj, vydejte se přes lávku do údolí řeky Jinghe.
0000008008_n49.jpg (127330 bytes)V první částí údolí Jighe vám sedlák Liu Xu popovídá o rodinné márnici, kterou ovládli nemrtví. Najdete ji v jeskyni u vodopádu. Udělejte z ní zas klidné a tiché místo odpočinku a odměnu za to si vyzvedněte u Liu Xua. V průběhu další cesty údolím objevíte místo, ve kterém kdysi žil mág - poustevník, o němž vám vyprávěl Xiao Yišan, tím máte zkušenosti za další splněný vedlejšák připsané na kontě. Při vstupu na úpatí Qiyunu si popovídejte s první ze tří sester - Yi Shan. Poprosí vás o nalezení její nejmladší sestry, která nechtěně zlomila kouzlo co ji chránilo před potvorami a zmizela. (Nepřipadáte si někdy jako agent společnosti "Ztráty a nálezy s.r.o."?)
Šplhejte a bojujte dál, na hoře Qiyun se utkáte s dalším bossem. Yaoguai je démonický býk, kterému z nozder sálá oheň a bušením kopyt si přivolává další démonické pomocníky - vražedné stíny. Visutý můstek po němž jste přišli je hranice, za kterou býk nepůjde, ale vražedné stíny ano, tak s tím raději počítejte :-)
Dál už máte volný přístup do Nefritového paláce, ve kterém si promluvíte se Žlutým ísařem. Od něj se dozvíte, že titán Tyfón je uvězněn někde pod horou Wusao. O tom, jak se k hoře Wusao dostat, vám má říct Feiyan. Zkrátka si vás přehazují jako horký brambor. Nemáte se ale vracet cestou kterou jste přišli, pod Nefritovým palácem prý existuje zkratka do Čang´anu. Sejděte po několika schodištích dolů, v duchu můžete vynadat císaři za to, že tam nechává zabydlené hliněné vojáky co na vás budou útočit, a jeskyní pod palácem se probojujte k východu do mokřin Jinghe.
V této lokaci najdete jen jednu jeskyni, což pro vás jistě nebude problém, a na jakési vyvýšenině v druhé část mokřin druhou ze tří sester - Li Hue. Vyslechněte si její prosby a lamentování kvůli ztracené třetí sestře, zlikvidujte vše co v mokřinách ještě projevuje známky života a na východ od vyvýšeniny s druhou sestrou narazíte na místo s tygřími muži, kteří tu nejmladší sebrali. Dejte jim co proto, Ru Zhao se vám vyzpovídá sáhodlouze ze svého "hříchu". Stručně řečeno prolomila ochranné kouzlo tím, že zabila potvoru útočící na mládě. I dobré skutky jsou někdy potrestány :-)
0000008008_n50.jpg (96676 bytes)Zprávu o záchraně třetí sestry naštěstí nemusíte nosit až na úpatí Quinu, ale vraťte se kousek zpátky k sestře Li Hue.
Dál pokračujte polnostmi Čang´anu až k bráně Jinghe. Tady se mi párkrát brána Jinghe neotevřela, asi bug ve hře, ale stačí použít portálový kámen, přenést se do města a hodit řeč s Feiyan.
Dozvíte se, že k hora Wusao je za Lesem pradávných, který leží východně od města. Pokud jste nehráli celý okruh na jeden zátah, máte zas celý Čang´an plný potvor, tak zopakujte čistku. Čaroděj Bandari se v paláci objeví také znovu, ale už za jeho likvidaci nedostanete odměnu. Strážný Jing Ke je už nyní ochoten s váma mluvit. Po rozhovoru s ním otevřete bránu, zlikvidujte tygří potvory, ke kterým jste se dříve nedostali a vstupte do Lesa pradávných.

Hora Wusao

V poslední části hry už nenarazíte na žádné vedlejšáky, zato vás čeká velké množství hodně tuhých potvor. Na legendární obtížnost se přesvědčíte, že mnohé z nich mají mnohem vyšší úroveň, než na jakou vám autoři hry dovolili vypracovat svoji postavu :-(
Pročešte pořádně hustý Les pradávných, i když se v něm špatně pohybuje a orientuje. V jeho první části objevíte jednu jeskyni, poslední malou jeskyni ve hře. Do druhé části musíte projít po kmeni spadlého stromu, v pralese nikdo nepostavil ani lávku, natož most :-)
0000008008_n51.jpg (87024 bytes)Prokličkujte mezi stromama až na pustiny Wusao, zlikvidujte uvítací výbor v podobě drakoniánů a aktivujte portál Hora Wusao. Pokračujte dál na sever, kde ve zúženém prostoru rozeberte patrolu kostlivců na náhradní díly. Pohlédněte na oblohu, protože ji teď dlouhou dobu nespatříte, zhluboka se nadechněte a vstupte do útrob hory prošpikované jeskynními prostory.
Jeskyně Wusao mají čtyři patra nabité potvorami. Nemá význam popisovat jednotlivé druhy, setkáte se se vším možným i nemožným, co znáte z dřívějška, jen jsou ještě silnější.
Ze čtvrtého podzemního patra jeskyní sestoupíte ještě níž po něčem, co připomíná točité schodiště, ale bez schodů. Naštěstí to neklouže a ohniví démoni vás budou doprovázet, aniž byste je o to žádali, až k obsidiánovým halám. Jsou dvě, v té druhé je na začátku Fontána znovuzrození, abyste nemuseli prolítávat celou horou Wusao v případě, že vás Telkin sejme ;-)
Za druhou obsidiánovou halou sestoupíte do nejnižší úrovně hory, kde je uvězněn titán Tyfón. Spatříte vedle něj třetího Telkina hry, kterak tam levituje a ve zvednuté ruce drží Kronův srp. Jedině tímto nástrojem je možno přetnout silné řetězy, kterými je Tyfón připoután ke skále. Užijte si toho pohledu, protože jen co začnete sestupovat, Telkin přetne Tyfónovi řetězy, ten si vytvoří modrý portál a zmizí v něm než bys řekl "švec".
0000008008_n52.jpg (104227 bytes)Řecký Telkin na vás vyrukoval s oživlými sochami a démony - životažrouty, egyptský se naklonoval sám a tenhle orientálec si bude přičarovávat ohnivé démony. Krom toho, že na vás bude útočit svými kouzly, občas vyvolá zemětřesení s padajícími ostrými šutráky. Utéct můžete na přístupovou cestu, nahoru za vámi nepůjde, ohniví démoni ano. Až ho zprovodíte z tohoto světa, jeden šutr zapadne před modrý Tifónův portál, takže budete moct vkrožit do něj a sledovat toho spratka na Olymp.
Z úpatí Olympu se probojujte vší havětí včetně kyklopů, co vás budou chtít uřvat, až na vrchol. Že se blížíte poznáte podle toho, že zaslechnete Tyfónův škodolibý smích. Kdo se směje naposledy, ten se směje nejlíp, řekněte si a pusťte se do bossa nejbossovatějšího. Taktiku boje si opět musíte zvolit podle charakteru postavy, já vás pouze ujišťuji, že neopustí kruhovou arénu. Když zařve naposledy a promění se v prach, promluví na vás odněkud samotný Zeus. Poděkuje vám, že jste napravili co bohové zpackali. Naproti místu, odkud jste přišli, se objeví žlutý portál. Posbírejte vše co vypadne z titánovy fialové esence a projděte vítězným portálem, čímž se vám odemkne hra na vyšší obtížnost.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama