.

NeverWinter Nights 2 - Návod Část I

21. srpna 2010 v 21:06 | WithinBlog |  Návod

Neverwinter Nights 2

Používejte zkratku [M] pro vyvolání mapy, Minimapa přímo na obrazovce není moc použitelná.Tento návod počítá s tím, že používáte velkou mapu.

WEST HARBOUR

Po přeskočení tutorialu postupte o level, i u Bevila. U Amie si neděljte těžkou hlavu s výběrem skillů, nebude s vámi dlouho. Bevil s Vámi bude do 4. levelu, tak mu přidělte skilly uváženě, doporučuji power attack a cleave. Seberte své věci z truhly, vyrabujte dům, jestli chcete, pak vyjděte dveřmi ven. Po vykosení pár nepřátel si promluvte s Georgem nedaleko mostu pro další quest.
Musíte sehnat pět vojáků domobrany. Jsou to ti s opravdovými jmény postav. Wyrd Mossfeld je hned u mostu a potřebuje léčení. Jestli hrajete za klerika, vylečte ho sami, jinak zajděte za bratrem Mossingem, postává nedaleko. Za mostem, po vykosení dalších pár nepřátel si promluvte s Lazlo Buckmanem, který je dalším vojákem domobrany. Vlevo přes cestu si promluvte s Ian Hardingem, ukrývá se ve svém domě - přesvědčte ho, aby se přidal k obraně vesnice - klidně mu můžete vyhrožovat(3.voják).
V další scéně je Amie zabita bladelingským šamanem, který se posléze teleportuje pryč od vašeho meče. Dále po cestě narazíte na Wyl Mossfelda a Pitney Lannona, kteří taktéž potřebují vyléčit. Tím máte 5 vojáků, nebo pokud ještě ne, opodál postává Webb Mossfeld, kterého můžete taktéž přesvědčit, aby se přidal (dalších 50exp).
Promluvte si s Georgem nedaleko obilného pole a spolu ním a domobranou odražte 2 útoky duergarů a bladelingů. Posléze uvidíte několik nepřátel běžet k Starlingově vile. Uvnitř si promluvte s Paní Starlingovou, pozabíjejte duergary, zachraňte děti a jděte zpět na bitevní pole.
Po bitvě jste poslán do močálu sehnat SHARD. Nechoďte hned, nejprve oberte těla a vyrabujte Tamarův dům. Vše co nepotřebujete prodejte Tamarovi a pokud je to nutné, odpočiňte si. Ponechejte si všechny lektvary s alchymistickým ohněm, kvůli případnému pozdějšímu výskytu trollů. Pak opusťte vesnici určeným východem...

MOČÁL

Močál a ruiny jsou striktně lineární, zabíjejte co vám přijde do cesty až dorazíte do poslední místnosti. Pokud máte dobrou Diplomacy, můžete předejít boji, ale v xp to příliš velký rozdíl nedělá. Bevil vás po tomhle dobrodružství opustí, takže seberte jeho věci a vybrakujte truhlu s SHARD, je v rohu místnosti.

WEST HARBOUR PODRUHÉ

Následující quest je cesta do Neverwinteru ohledně vzískání více znalostí o SHARD. Než vyrazíte na cestu, promluvte si s lidmi ve vesnici, skoro každý vám dá nějaké zlato, nebo předmět na cestu, co nebudete potřebovat, prodejte Tamasovi. Také si promluvte s Paní Starlingovou, dá vám quest ohledně nalezení jejího zmizelého manžela. Posléze se přesuňte do Weeping Willow Inn.

WEEPING WILLOW INN

Venku před hospodou potkáte Khelgara, trpaslíka, který se k vám přidá. Je to nejlepší NPC pro kontaktní souboje a vydrží s vámi až do konce, tak jeho skilly plánujte opatrně. Později ve hře naleznete unikátní kladivo (warhammer), které mu můžete dát, takže pěstujte skilly pro tuto schopnost, ale jako válečník jich má dost na to, abyste mu mohli vyvinout i jiné mistrovství, třeba s obouručními zbraněmi.
Cestou ve hře narazíte na pár vynikajících halaparten, takže to může být dobrá volba. Odteď, kdokoli se k vám přidá, zůstane s vámi až do konce, pokud ho nevykopnete, nebo ho okolnosti nedonutí odejít.
V hospodě zabijte útočníky a v prvním patře zachraňte Gelina manžela a Galena, obchodníka. Poté zamiřte do Fort Locke...

FORT LOCKE

Vydejte se doleva, pozabíjejte pár vlků a zachraňte Galena, kterého drží v zajetí vlastní bodyguardi. Před pevností posléze narazíte na Neeshku, na kterou útočí vojáci z pevnosti. Udělejte s nimi krátký proces a Neeshka se přidá k vám. Je to jediná NPC - zloděj, tak si ji nechte, jestli chcete, ale v bitvě je nepoužitelná a taky dost rychle chcípne, když se k ní někdo dostane. V pevnosti si promluvte s Cormickem a Vallisem pro získání hlavního questu a s Torem a Lisou pro vedlejší questy. S Galenem a Jacobym můžete obchodovat.

TÁBOR LUPIČŮ

Vyražte skrz pevnost k východu a hurá do tábora nájezdníků. Budete zastaveni tlupou banditů. Pozabíjet. V táboře všechny zmasakrujte a promluvte si s vůdcem uprchlíků. Budete napadeni druhou vlnou banditů. Až se budou válet mrtví v prachu, zabte i ty v domech. Bacha, je tam pár pastí a na konci boss. V centru místnosti v truhle najdete Torův svatý symbol. Po smrti vůdce banditů doprovoďte uprchlíky k východu z tábora.

HŘBITOV

Vydejte se na hřbitov. Zabte nepřátele venku, vyrabujte hroby, a vstupte do krypty na severozápadní straně. Časem dorazíte do místnosti se Stínovým knězem a velitelem Tannem, který chce nalézt své tři zmizelé vojáky. Zmáčnkěte páku, která je vedle něj, otevřete si tím přístup do dalších prostor. První zmizelý voják je mrtvý, dalšího zachráníte od nemrtvých a poslední se skrývá na konci koridoru. Z krypty vylezete v severozápadním rohu hřbitova, což vám nechává již jen jednu neprozkoumanou kryptu - západní. Až dosáhnete sochy uprostřed lokace, buďte připraveni na útok malé skupinky zombií.

FORT LOCKE PODRUHÉ

Po návratu do Fort Locke na vás Vallis zaútočí, podle toho, jak s ním budete mluvit. Jinak je uvězněn a popraven. Tann je zpět v hlavní funkkci velitele pevnosti. Promluvte si s Cormickem, Tarem a Lisou pro splnění jejich questů, prodejte co chcete a zamiřte do Highcliffu.

DRUIDSKÝ HÁJ

Na cestě pozabíjíte pár zlých hochů a budete otravováni jakýmsi druidem Jar-něco. Přidá se k vám druidka Elanee.
Elanee je dost na nic, ale bude trvat dlouho, než dostanete dobrého klerika, tak se rozhodněte, jak chcete. Já ji nebral. Každopádně, ukáže vám zkratku skrz druidský háj.
Jaké překvapení, něco je špatně a nutí to zvěř na vás útočit. Velký medvěd (druid háje), po souboji s vámi, zamumlá něco bezvýznamného a chcípne . Zde už nemůžete nic udělat, tak zamiřte do Highcliffu.

HIGHCLIFF

V ingamemovie uvidíte loď, pokoušející se opustit přístav, právě potápěnou lizardmeny. Vyšplhejte na Cliff a promluvte si s Mayne. Musíte zastavit Lizardmeny, čímž se přístav stane bezpečným a vy budete moci odjet do Neverwinteru. Další questy ve městě: Par - potřebuje pomoc s vetřelci v jeho domě, Mozah - několik dobrodruhů mu dluží peníze za průvodcovské služby, Gera a Zachanovi synové se ztratili a Junin manžel William také zmizel. Můžete obchodovat s Bransonem a Edariem.

SHANDRA'S FARM

Vydejte se na Shandřinu farmu, přijdete zrovna ve chvíli, kdy parta lizardmenů pálí její stodolu. Shandra vám ukáže cestu ke zříceninám hradu, kam se ihned vydejte. U ruin se hned vydejte doprava od cesty, najdete Williama. Kupodivu se vůbec nechce vrátit k Juni. Můžete ho přesvědčit aby se vrátil, nebo ne, to je na vás, a pak můžete Juni buď říct pravdu, nebo jí zalhat. Poté zamiřte vlevo od cesty, pozabíjejte pár vlků a zachraňte děti Gery a Zachana.

RUINY

Před pevností se setkáte se Slaanem, lizardmenem, který po vás chce, abyste mu pomohli zachránit jeho společníky - na chvíli se k vám přidá. Uvnitř tvrze narazíte na pár nemrtvých a dalšího stínového kněze. Jedna ze zombií v hlavní místnosti má Mozahovy peníze.
Nasher's Nimble Boots (Dex +3) jsou v truhle v té samé místnosti. Vyčistěte zbytek pevnosti od nemrtvých a až se setkáte s Lizardmeny, promluvte si se Slaanem, vezme vás k šéfovi. Můžete ho buď přesvědčit, aby opustil pevnost, nebo ho zabít. První volba vede tou "správnou" cestou, druhá vám ale přinese velké množství expů a věcí, až si budete probojovávat cestu skrz lizardmeny zpět k Highcliffu. Nejlepší je ho přesvědčit a následně na něj zaútočit. Odejděte nejjižnějším východem.

HIGHCLIFF PODRUHÉ

Zpět ve městě si zajděte v Mozahovi, Geře a Juni pro odměnu a promluvte si opět s Maynem. Objevíte se dole u přístavu, promluvte si znovu s Maynem, nalodíte se. Po pár scénách dorazíte do Neverwinteru.

NEVERWINTER - DOKY

Zapomeňte vše, co znáte z NWN 1, město bylo kompletně předěláno. Nejprve zajděte do hospody vašeho strýce, U Potopeného Džbánu. Má pro vás druhý SHARD. Mág Sand se pokusí zjistit, na co Krystaly vlastně jsou, ale neuspěje, a doporučí vám promluvit si s Aldanonem, mágem, který žije v Blacklake district. Problém spočívá v tom, že Blacklake district je uzavřen, protože tam v nedávnu došlo k vraždě šlechtice- musíte si tedy najít nějakou cestu dovnitř. Jsou tu dvě možnosti jak se tam dostat:
  • DOBRÁ - přidáte se k městské hlídce,
  • ZLÁ - budete pracovat pro gildu zlodějů.
Po naverbování již není cesty zpět.
Vždy, když se budete pokoušet opustit hospodu, budete mít možnost vykopnout/přibrat některé členy party. Já si nechal Khelgara. Venku před hospodou se setkáte s Qarou, která se k Vám přidá. Počká na vás v krčmě. Automaticky postoupí na váš level, poté, co jí vezmete. Ve městě jsou 3 dobří obchodníci: dva jsou označení na mapě a Raylene se nachází u jihovýchodní brány.
Caleb je váš kontakt v gildě zlodějů, nachází se na severovýchodě oblasti. Požádá vás, abyste navštívili Hagena v jeho obchodě a vybrali výpalné. Hagen je skrblík, ale dá se přesvědčit bez krveprolití. Dejte peníze Calebovi, v tu chvíli se objeví Hagen s městskou hlídkou. Všechny je zabte, poté vás Caleb pošle za Moire.
(Pokud budete hrát za klaďase, Váš kontakt je kapitán Cormick v Městské hlídce, poté kapitánka Brellaine v Merchant District - budete muset zajít za Hagenem a ochránit ho před vydíráním ze strany cechu zlodějů)
První quest je obejít čtyři hlídkové pozice městské hlídky a přesvědčit se, že všichni zůstávají podplacení. Pozice jsou vyznačeny na mapě. Po vypořádání se s tímto problémem, (můžete je umluvit, uplatit, vyhrožovat, zabít, cokoli), vás Moire pošle zapálit velitelství městské hlídky. Nejprve se vydejte dovnitř o vyzvedněte si od Cormicka odměnu za pomoc ve Fort Locke, poté popadněte pochodeň, kterou vám dala Moire a venku zapalte 2 hromady krabic a povoz se senem, které stojí u zdí budovy.
(Za Městskou hlídku (MH), musíte obejít ty samé pozice a přesvědčit se, že všichni zůstávají loajální městu - i tak nakonec MH shoří, s Cormickem se pak setkáte v Merchant district)
Pokud neuspějete v blufování, musíte vojáky hlídky pobít. Moire vás poté pošle za Axlem Devrie do Obchodní čtvrti.

NEVERWINTER - OBCHODNÍ ČTVRŤ + BLACK ALLEY

Váš první quest je doprovodit transport zbraní z Luskanu skrz Black Alley mezi Doky a Obchodní čtvrtí. Setkejte se se zbytkem eskorty a nákladem zbraní před vstupem do Black Alley v Docích, pak jednoduše projděte Black Alley, masakrujte všechno, co se hýbe, než dorazíte ke skladišti, tam si promluvte s šéfskladníkem. Dva pašeráci dopraví náklad do skladiště. Vejděte dovnitř, náhle do skladiště podnikne razii Městská hlídka. Ochraňte všechny 4 naskládané hromady zbraní a zabijte všechny členy hlídky, na které narazíte. Když uvidíte nějaké strážné útočit přímo na bedny se zbraněmi, můžete je ignorovat, nemůžou je zničit..
(Za MH musíte zastavit transport zbraní a následně provést šťáru ve skladišti, nalézt dokumenty o pašování a odevzdat je Brelaine)
Poté, co je pozabíjíte, promluvte si opět s šéfem, pokud je mrtvý seberte jeho věci. Poté vyjděte ze skladiště východem do Obchodní čtvrti - zpět do domu Axla. Jste posláni kontaktovat Karinu v Old Owl Well. Karina vám dá falšované papíry, které vám dovolují vystupovat jako oprávněný pověřenec neverwinteru, takže nyní můžete postupovat dobrou i zlou cestou.
Cestou narazíte na Grobnara, další otravné NPC. Tentokrát ho nemusíte brát. Později ho bude možné nabrat u Duncana, ale je na nic.

OLD OWL WELL

V Old Owl Well po vás velitel Callum chce, abyste osvobodili emisara, který byl zajat orky. Také zajděte za Simmy pro vedlejší quest. Chce po vás, abyste mu přinesli adamantium. Nejprve se vydejte do oblasti trpasličí hlídky. Tato lokace vám dá několik příležitostí pro vylepšení Khelgarova vlivu, což bude později užitečné. Oblast je lineární a naplněná orky, kteří jen čekají na smrt. V jeskyni seberte z truhly ve druhé místnosti "podivnou součástku". Na konci prvního koridoru je rudná žíla. Jen si k ní stoupněte, dokud nedostanete expy a hlášku, že jste našli rudnou žílu. Toto bude později důležité pro vaši pevnost. Na konci chodby použijte "podivnou součástku" na otevření dveří, vedoucích k bossovi. V poslední truhle najdete Gauntlets of Ironfist. Jedná se o nejlepší rukavice ve hře, ideální pro Khelgara. Vyjděte ven a zamiřte k Bonegnasher Clan area.

BONEGNASHER CLAN

Další oblast, kde si jen probojováváte cestu skrz. Jsou tu trolové, můžete je zabít pouze ohněm nebo kyselinou. Například alchymistický oheň se dá aplikovat i na zbraň. Na konci jeskyně najdete druhou žílu a koule sloučeniny. Vemte všechny. Nyní se vraťte ke skalnímu sesuvu na mapě a použijte nestabilní sloučeninu na proražení cesty. Stabilní nemá žádné speciální využití a můžete jí prodat. Cestou k doupěti orků potkáte východně nad cestou Gyuvena. Buďte na něj milí a poslechněte si jeho příbeh. Později bude užitečný. Uvnitř doupěte orků je další rudná žíla.
Na konci doupěte zabijte Yaisoga, dozvíte se, že Logram Eyegouger má emisara. Opodál je muž, vydávající se za emisara, ale je to podvodník, zabijte ho.
Na cestě zpět do Old Owl Well se setkáte s nějakými orky a s paladinem Casavirem, který se k vám přidá, navíc zná cestu ke klanu Eyegouger. Po Khegarovi je Casavir jediný vynikající bojovník, který se k vám přidá. Pěstujte mu specializaci na warhammer, později naleznete další slušné kladivo.

EYEGOUGER CLAN

Vydejte se do oblasti kmene Eyegouger. V doupěti v prvním patře je rudná žíla v severovýchodním rohu. V jeskyni jsou nějací zranění orkové, které byste měli nechat zemřít, jinak se posunete blíž ke zlu a ztratíte vliv u Casavira a Khelgara. Logram je ve druhém patře a ve třetím patře vás čeká tuhý boj s ë stínovým knězem a dvěma jeho pochopy. Promluvte si s emisarem a vraťte se do Old owl Well. Promluvte si s Callumem, pro dokončení questu a s Karinou.
Nyní můžete splnit Khelgarův quest v chrámu Tyra v Obchodní čtvrti - už u něj máte dost vlivu. (viz vedlejší questy)

NEVERWINTER - OBCHODNÍ ČTVRŤ PODRUHÉ

Dále vás Axle požádá o zavraždění Fihelise, který ho zrazoval hlídce. Má dům v obchodní čtvrti. Axle chce, abyste to vyřešili potichu, ale okolí se jen hemží hlídkou, takže je můžete pozabíjet pro expy. V přízemí domu je kryt, můžete oklamat vojáka na stráži, dá vám klíč. Po schodech do dalšího patra, probojujte si cestu k Fihelisovi v jihovýchodním rohu. Nemůžete ho zabít, po dialogu odejde.
(Za MH musíte Fihelise zachránit, během zachraňování zabijte Moire. Je dobrá a má rapier +3.)
U Axle dostanete další quest: máte zabít Luskaňany, pokoušející se vylodit z jejich lodě - Ghost ship. Zabte je (logicky mají loď v docích) a vraťte se k Axlovi.
(Za MH to samé, zabít, vrátit se k Brellaine.)
Konečně, Axle vás požádá, abyste se vypořádali se skupinkou "návštěvníků" (githyanki), kteří po vás ve městě pátrají. Všechny zabijte a zničte portál, kterým se sem teleportují. Axle vám umožní přístup do Blacklake district, pokud hrajete za zloděje, nyní si můžete zvolit speciální povolání Shadow Thief of Amn.
(Za MH to samé, ovšem nemáte speciál class Shadow Thief.)

NEVERWINTER - BLACKLAKE DISTRICT

Karina na vás čeká poblíž vchodu do Blacklake district, ale stavte se nejdřív u Papa a kupte nějaký quicksilver. Po rozmluvě s Aldanonem zjistíte, že někdo, kdo je Amon Jero, je expert na githyanki a pošle vás do knihovny, najít informace o jeho skrytém úkrytu. Naneštěstí se tam Githyanki dostanou první. Seberte předmět od mrtvého hlídače napravo po vstupu do haly. Poskytuje pravdivé vidění, ale snižuje dexteritu a AC. Závěs musí nosit váš hlavní charakter, abyste viděli papír a pero v každém ze čtyř kvadrantů. Odpovězte na otázky v každém z kvadrantů, odpovědi zjistíte v okolí se povalujících knihách, nebo s vysokou Znalostí odpovíte správně z hlavy a centrální místnost se odemkne. Nezapomeňte na pokladnicce okolo zevnějšku. Konečně se dozvíte, že Shandra Jerro je poslední žijící potomek Amona Jerro a budete odesláni na Shandřinu farmu.

SHANDRA'S FARM - PODRUHÉ

Pozabíjejte githyanki venku, zamiřte do domu, zabijte i ostatní a zachraňte Shandru. Je trochu neochotná, ale posléze vás následuje do Sunken Flagon. Githyanki během noci zaútočí znovu, takže musíte Shandru zachránit potřetí, tentokrát bez vašich společníků. Jakmile zabijete všechny, ve videu se k vám přidá hraničář Bishop. Shandra byla unesena a musíte jí opět zachránit. Tohle je vaše poslední možnost na obchodování, nebo splnění postranních questů v části 1.

VESNICE EMBER

Zamiřte do vesnice Ember. Připravte se, jakmile postoupíte dál, budete napadeni ze všech stran. Rozsekejte dvě vlny Githyanki. Promluvte si s Marcusem, který chce Bishopův nůž, protože má prý "speciální síly". Dejte mu nůž a vydejte se do tábora Githyanki.

TÁBOR GITHYANKI

V půli cesty znovu potkáte Guyvena. Stejně jako předtím, buďte slušní a poslechněte si jeho příběh. Projděte skrz jeskyni do vnitřního komplexu. Potom, co porazíte démona Mephasma, používaje jeho pravé jméno, dostanete meziplanární kouli. Až se setkáte se Zaxisem, můžete ho přesvědčit, aby se vzdal, ale více expů je z jeho smrti. Až budete bojovat se Zeeire, použijte meziplanární kouli na zničení jejího portálu - to učiní souboj podstatně lehčím, i když můžete portál zničit i rozbitím všechn jeho součástí. Po její smrti všechno vyrabujte s promluvte si s Shandrou zpět v neverwinteru. Následuje video, kde se Shandra učí mávat mečem a přidává se k vaší partě. Konec první části.

VEDLEJŠÍ QUESTY (1.AKT)

KHELGARŮV QUEST

Navštivte chrám Tyra - dostanete 3 questy pro Khelgara, aby se mohl stát mnichem. Tyto questy vyřešíte skrze dialog, pokud máte u Khelgara dostatečný vliv.

KRYPTA ZRÁDCŮ

V chrámu naleznete i Oleffa, který po vás chce, abyste prozkoumali Kryptu zrádců. V kobce vše pozabíjejte a vyrabujte. Je tam mnoho pastí, ale žádná smrtící. Potkáte Onana, Tyrova klerika, který vám řekne, že notorický zločinec se vrátil jako nemrtvý a okupuje hrobku. Jděte do centrální místnosti a (překvapení!!), Fenthick už na vás čeká. Je to lučištník a má ve zvyku utíkat před vámi. Většinu času strávíte naháněním nemrtvého po místnosti. Fenthick není moc tuhý a zanedlouho ho zabijete. Poté se vraťte k Onanovi a on se k vám nakrátko přidá. Je nesmrtelný, takže ho s klidným srdcem používejte jako živý štít. V místnosti na severovýchodě vás čeká tuhý boj. Na první pohled je prázdná, ale jekmile vkročíte do dveří, zaútočí na vás 2 chrámoví strážci.
Vra'tte se k Oleffovi pro odměnu.
Na sever od chrámu potkáte holčičku, která je obviněna z kapsářství. Radeji jí pomožte ven z průseru, jinak riskujete evil lawful alignment. Také na severovýchodě doků poblíž vstupu do black alley narazíte na vlka, ohrožovaného partou lupičů. Také mu pomožte ven.

AKT 2.

Jste obviněni ze zmasakrování vesnice Ember, což způsobí, že se k vám přidá Sand - pro vaši obranu. Doporučuji si ho ponechat, je užitečný v questu "prove of innocence" a je daleko lepší mág než Qara. Sandova protiškola je Conjuration, takže ho neužijete, pokud je vaše strategie založena na vyvolávání kreatur. Otravné je, že s sebou nyní musíte chvíli vláčet Shandru. Má zameření na krátký meč, a dá se použít maximálně jako klamný cíl. Na druhou stranu, nyní už můžete vykopnout Bishopa a počet členů vaší party může být až 5. Nyní vaše družina bude pravděpodobně Shandra, Khelgar, Sand a na poslední pozici buď Qara nebo Casavir.
První zastávka bude v obchodě, prodejte věci, které nepotřebujete a nakupte nějaké svitky pro Sanda. Pak zamiřte k Axlovi(Brellaine), kde se dozvíte, že se máte stát panošem Neverwinteru. Přijímací obřad znamená strávit noc v rozjímání v Solace Glade. Zatímco tam budete, objeví se Shandra a pár asasinů. Pozabíjejte je a požádejte rytíře o chvíli strpení, než oberete vůdcovo tělo. Blahopřeji, stali jste se panošem neverwinteru. Na cestě z hradu se zastavte u Daneta Lynnetha, obchodníka. Má slušný výběr věcí, například Bracers of Blinding Strike - dávají permanentní Spěch(ale ta cena..). Vraťte se do hospody a reorganizujte svou partu. Až budete připraveni, vydejte se do Port Llast.

PORT LLAST

Promluvte si s Hieronomousem v kasárnách a také s Alaine, pokud to bude nutné, klidně vyražte dveře k ní do pokoje. Je neoblomná, prý vás viděla pobíjet Emberské vesničany. Další zastávka je Alliance Arm Inn, na druhém konci města. Promluvte si s barmanem, pak s Elgunem a zeptejte se na vraždy. Také si promluvte s hraničářem Malinem, dozvíte se, že někdo byl na hřebeni za Emberem a mohl něco vidět.
Opět si promluvte s Elgunem. Jeho příběh nyní poněkud vrže v souvislostech. Dále v Port Llastu, Calindra v hostinci po vás chce najít jejího partnera Bradburyho a Nya
v městském centru vám dá wyrmsage, abyste zabránili mrtvým z Emberu změnit se v nemrtvé.
V port Llastu hned u východu z oblasti jsou dva vynikající obchodníci se spoustou zajímavých věcí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 withinblog@seznam.cz withinblog@seznam.cz | E-mail | 4. května 2014 v 15:48 | Reagovat

zdarec lidi,

jak je možné, když zabiju všechny kostlivce a ghosty zničím dva mosty a pak se objevím před mou citadelou a to je vše v návodu se píše,že maj na mě útočit atd.,ale nemůžu se dostat do citadeli jak enapsáano dej te mi info jak dál dík Mára 720118953 :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama