.

NeverWinter Nights 2 - Návod Část II

21. srpna 2010 v 21:07 | WithinBlog |  Návod

DUSKWOOD

To je vše, co tu můžete udělat, tak se vydejte do Duskwoodu. Tato oblast má narušenou magickou auru, takže neočekávejte, že vaše kouzla budou fungovat. V hájku si promluvte s Lyssou. Dala Lornovi magickou moc, aby vypadal jako vy, když vyvražďoval Ember a dá tu samou moc i vám, pokud jí přinesete její glowstone.
Jděte zpět a vystoupejte na vrcholek, o kterém se zmínil Malin. Na cestě si všimněte kameny blokovaného vstupu do jeskyně, u prvního zákrutu. Promluvte si se sběrateli hmyzu Jillou a Mirri - ale ti neviděli útok na Ember. Vlezte do jeskyně. Na konci jeskyně naleznete tělo Bradburyho. Jilla and Mirri na vás poté zaútočí, jsou to vlkodlaci. Seberte sbírku hmyzu z jednoho z jejich mrtvých těl.

VESNICE EMBER

Další zastávka je vesnice Ember. Uvnitř studny je rudná žíla a Marcus, dítě, které už znáte z dřívějška. Dále jsou až dole dveře, které vedou do jeskyně skřetů. Jejich vůdce po vás chce, abyste zabili pavouky, kteří na skřety útočí. Jakmile budou pavouci mrtví, vraťte se pro odměnu - tou je prsten útočníka z Emberu, kterého skřeti zabili, když procházel jejich jeskyní. Nyní můžete zabít skřety a sebrat glowstone. Je tu také obří pavouk, jménem Kristel. Jestli máte v partě Elanee, můžete si s ním promluvit, dát mu sbírku hmyzu a on se později přidá k vaší pevnosti. Není v tom nějaká obrovská výhoda, takže ho můžete jednoduše zabít. Dále je tu další rudná žíla, následně opusťte jeskyni jižním průchodem. Nyní vraťte glowstone Lysse a zamiřte do Emberu - je nutno najít další důkazy.
Na zemi v západní části vesnice se nachází quartermaster's logbook. Guyven se skrývá opodál za domem, tak si s ním promluvte. Na severu, mezi třemi domy je tělo, o kterém Sand prohlásí, že bylo otráveno jedem. Vezme si vzorek jako důkaz. Použijte wyrmsage na všechna těla ve vesnici, až budete hotovi, doplní se vám deník.

PORT LLAST

Zamiřte zpět do Port Llastu,promluvte si s Haljalem Throndorem o Elgunovi, splňte questy pro Nyu a Calindru a promluvte si znovu s Elgunem. Zlomí se a přizná, že to celé způsobil on. Pokud si nyní promluvíte s Sandem, potvrdí vám, že nyní máte všechny důkazy, které potřebujete.
Zamiřte zpět do hradu a promluvte si s Nevallem, začne soud. Nezkoušel jsem všechny možnosti, ale úspěšně jsem použil s mým bojovníkem skill Intimidiate a soud jsem vyhrál.
Pokud vyhrajete, Torio požádá soud o souboj, pokud ne, požádáte o souboj vy. Promluvte si s Hlamem v chrámu, souboj začne. Můžete dovolit Khelgarovi bojovat vaším jménem, vylepší to u něj váš vliv. Lorne je celkem slabý, ale nemůžete ho zabít během Berserkrovské zuřivosti, takže utíkejte kolem dokola, než zuřivost vyprchá a pak ho odkráglujte.

NEVERWINTER

Později se ocitnete zpět v hospodě se zprávou od Aldanona. Khelgar's vision quest může být nyní splněn rozmluvou s Hlamem. Jestliže mu dovolíte změnit povolání, stane se level 1 mnichem, ale ponechá si expy, takže ho můžete normálním způsobem upgradeovat na vaši úroveň. Jako fighter je ale o poznání lepší.
Venku před Aldanonovým domem jsou nějací vojáci hlídky a dva lupiči, držící Cormica jako rukojmí. Vyjednávejte mírovou cestou, jinak Cormick zemře.
Uvnitř domu vyčistěte přízemí a sklep. Sluha je právě vyslýchán lupiči a dostanete extra expy, pokud je zabijete a jeho udržíte naživu. Na konci znovu zkuste udržet Hartcourta naživu a zabijte Old Scaba a jeho pochopy. Aldanon byl unesen, ale další šlechtic, Tavorick, může být v nebezpečí. Nezapomeňte vyrabovat dům, než ho opustíte.
Nyní je vhodná doba ke splnění všech vedlejších questů, budete potřebovat všechny expy a věci, které seženete, nadchází čas několika tuhých soubojů.

VEDLEJŠÍ QUESTY:

V Blacklake Distrikt nedaleko kobek je dům obchodníka. Je v něm mimo jiné plno stráží a obchodníkova konkubína. Pokud si s ní promluvíte, klidně jí vyhrožujte, zavede Vás za obchodníkem. Ten je pěkný škrt a pokud držíte konkubínu jako rukojmí, prohlásí, že o ni nemá zájem. To jí zlomí srdce, tak vám prozradí, jak se dostat do jeho pokladnice. Potřebujete klíče. První najdete sami, druhý je v krbu. Musíte vzít prázdnou lahev, napustit do ní vodu (vše v jeho domě) a uhasit oheň, poté získáte druhý klíč. Třetí klíč má obchodník sám. Můžete ho s klidným srdcem zabít. Ještě vás čeká lehká hádanka a už jste v pokladnici. Stojí to za to, je tam třeba Anguvardal +3.
Na náměstí Akademie vedle hradu Leto je Jenks, který má někil klecí s impy. Odhalí tuto skutečnost, pokud ho přesvědčíte pomocí diplomacie. Poté, co Jenks odejde, si promluvte s Kiggem, dá vám klíč ke klecím, který ukradl od Jenkse a pusťte impy. Není za to žádná odměna a posune vás to o 10 bodů směrem ke zlu.
V centru Blacklake district je umělec Pepin Pollo, který namaluje Shandřin portrét. Zvýšení vlivu u Shandry.
Natrisse v chrámu Lathandera po vás chce doručit balík otci Merringovi do West Harboru. Až zásilku doručíte, můžete si rovněž promluvit s Paní Starlingovou, a splnit její quest, nyní když je Lorne mrtvý.
Můžete vyzvat Caina ve hře na benjo, což vyhrajete tak, když se sladíte s jeho melodií.
Sand a Qara vám mohou pomoci v téhle záležitosti.
Axle vás požádá abyste sjednali obchod s Lordem Gannishem, obchodníkem se zbraněmi. Zajděte do jeho domu, promluvte si s ním a prohlédněte si jeho zboží. V závislosti na vašich skillech budete schopni odhadnout chyby a usmlouvat cenu. V každém případě, je to past, nachystaná městskou hlídkou, zabijte Gannishe i vojáky. Vraťte se za Axlem pro odměnu.
Konečně, malá Kyli Brice vás požádá, abyste našli její sestru, Lisbet, která se vydala do hrobky na rande s chlapcem. Promluvte si s lidmi uvnitř, pozabíjejte nemrtvé a ujistíte, že Lisbetini přátelé jsou nekromanceři, kteří si akorát procvičovali své schopnosti. Zabijte je, klíčem, který najdete u jednoho z nich otevřete blízké dveře. Projděte a porubejte co se pohne. Potkáte víc Lisbethiných přátel, zabít. Jeden z nich má klíč, který potřebujete k poslední místnosti. Je tam Lisbet a Arval a další špatní hoši.
Poté co je zabijete a promluvíte si s Lisbeth, zaútočí na vás dva Velcí stínové. Po jejich smrti eskortujte Lisbeth ven, kudy jste přišli, s tím, že budete muset již mrtvé nepřátele zabít znovu, vstali totiž z mrtvých. Ještě si nezapomeňte vzít od Arvala jeho deník. Promluvte si s Kyli pro dokončení questu a deník od Arvala můžete pro další expy donést lordu Nasherovi do Hradu Leto.

HLAVNÍ QUEST

NEVERWINTER

Zpět na hlavní linii: lord Nasher vás pošle do Tavorickova sídla, máte ho chránit. Jakmile budete uvnitř, promluvte si s Ballardem, Tavorickem a opět s Ballardem, odhalíte spiknutí. Ničemu nezabraňujte, když přijde ta možnost. Po scéně sejděte dolů, zabijte démony, vyjděte zpět nahoru a zabijte i ty, kteří ohrožují Tavoricka. Tavorick vám poté dá klíč od krypty a doporučí vám, abyste se tam šli podívat. Zabijte dola další nepřátele a zamiřte do krypty, Tavoricka udržte naživu. Na konci krypty na vás čeká velký démon. Tavorick vám poté řekne, že svůj Krystal dal Melii, která ho vzala zpět do Moonstone Mask. Tajemný čaroděj je opravdu tam, ale unikne i s Krystalem.

CROSSROAD KEEP

Nasher vás pošle do Crossroad keep. Poté, co zabijete nepřátele venku, zjistíte, že dveře jsou bolkovány, musíte nalézt jiný vstup. Jděte poli zpět v východu a zamiřte do oblasti Escape Tunnell. V tunelu je jen rudná žíla, pár brouků a místnost se slušnými věcmi. Uvnitř pevnosti zachraňte Aldanona, seberte knihu vytváření golemů z police a zabijte 2 Arcane mágy, držící bránu zablokovanou. Jeden z nich má v kapse klíč.
Ve sklepě se v poslední místnosti setkejte s Black Gariem. Až zabijete všechny Arcane mágy, Garius se rozplyne. Oberte těla, promluvte si s Valem a po scénce se k vám přidá Zhjaeve. Je celkem slušná klerička.
Crossroad keep je nyní vaše. Na stránce gamefaqs.com se můžete informovat více o tom, co v pevnosti dělat. Základní info: čas v pevnosti se odvíjí nezávisle na čase venku. Pevnostní čas se pohne dopředu kdykoli se přesunete v oblasti, takže to dělejte s rozmyslem, protože pokud pevnost dosáhne 100% postupu, už jí nemůžete víc vylepšovat. Vždycky si promluvte s Kanou, když vstoupíte do pevnosti a vyčerpejte všechna konverzační témata. Brzy budete moci upravovat svou partu nezávisle na Duncanově hospodě, když se pokusíte opustit pevnost jižním východem mezi poli.
Jakmile bude postup pevnosti na 25%, Kana řekne, že muži se ptají po větší kapacitě, tak se vydejte do Ruins of Arvahn. Musíte najít 5 soch odříkání a každá vám dá speciální schopnost. První socha je na kopci hned před vámi, když vstoupíte do oblasti.
Pokračujte doprava do orckého tábora, požádají vás, abyste je zbavil Ogřího Mága Ghellu. Jděte zpět a doprava do Riverguard Keep.

RIVERGUARD KEEP

V prvním patře na vás nějací vlkodlaci (bugbears?) odmítnout zaútočit, místo toho vám nabídnou, že vám přinesou hlavu Ghellua. Dolů po schodech, hned za dveřmi je chlápek Ribsmasher. Jestli mu to dovolíte, bude bojovat proti vašem nepřátelům. Zabijte ho, protože vás jeho pomoc připraví o expy a on navíc v bojovém zápalu rozbíjí i krabice a truhly, a tak ničí věci v nich. Za druhými dveřmi je Ogre Captain s Velitelským štítem. Ve třetím patře jsou skřeti v postranních pokojích, ale ještě na vás nebudou útočit. Ghellu po vás chce, abyste zabili vůdce orků, ale nejlepší je prostě zabít Ghellua i s jeho přáteli. Velitelovo žezlo je u jeho těla. Zamčené dveře na konci haly se otevřou, pokud máte všechny tři velitelovy věci.
Je za nimi druhá socha. Vraťte se k vlkodlakům, ale žádná odměna vás nečeká, tak je zabijte taky.
Vraťte se k Uthankovi pro odměnu a pak zamiřte do Temple of Seasons. V každém ze čtyř pokojů musíte přečíst knihu uprostřed a pak zabít nepřátele, kteří se objeví. Někteří se i několikrát znovuzrodí. Poté dosáhnete centrální místnosti a třetí sochy.

GEM MINE

Vaše další zastávka je drahokamový důl v jihovýchodním rohu mapy. Tahle oblast je jako osina v prdeli. Potřebujete najít 6 duchů, kteří jsou skoro neviditelní a objeví se jen pokud v jejich blízkosti zabijete někajého nemrtvého. Poté si s duchy promluvte, což je přinutí k pohybu - musíte je sehnat dohromady ke stromu uprostřed lokace. Podél celé oblasti jsou světla, která můžete vypínat a zapínat. Duchové nemůžou projít kolem rozsvícených světel, takže vždy pozhasínejte ta světla na cestě, kudy chcete aby duch šel a rozsvěcujte světla za ním, aby se neotočil a neodešel jinam. Doporučuji nejprve oblast projít a pozabíjet všechny nemrtvé, než začnete dělat cokoli s duchy. Lokace duchů: místnost napravo od stromové místnosti, třetí místnost napravo dole, pokoj v centru napravo obklopený chodbami, jídelna nalevo, slepá ulička nalevo dole a daleko dole napravo za železným golemem. Jakmile je všech 6 duchů uprostřed u stromu, dostanete se ke čtvrté soše.

WEST HARBOUR

Jakmile opustíte doly, uvidíte zpívající portál otevřený, tak tam zamiřte. Přenese vás do West Harbour, kde byli zatím všichni zmasakrováni (tím tajemným čarodějem, kterého jsme potkali dříve). Jakmile dojdete na jihozápadní pole, Zhjaeve vám doporučí prozkoumat močál. Projděte močálem k ruinám a poražte Shadow Reavera a jeho pochopy, oberte je a použijte blízký portál k návratu do vaší pevnosti. Vylepšete trochu víc vaši pevnost a poté, co na vás Kana vybalí "Lord Nasher vás chce vidět", promluvte si s Aldanonem.

SWORD MOUNTAINS

Aldanon vás pošle do Amon Jerrova útočiště v Mečových Horách. Promluvte si se strážcem u vchodu, dostanete 3 questy a prázdnou lahev. Pak postupujte vpřed, koste a rabujte co vám přijde pod ruku. Až najdete hořící srdce, položte ho na jeden z košů. Stíny zaútočí pokaždé, když to uděláte. Po umístění tří srdcí do tří košů se vydejte stezkou nahoru do hor. Šamanivi odpovězte jakkoli, pak ho zabijte. Konečně, u zřídel naplňte lahev gejzírem. Obdržíte damage a upadnete do bezvědomí, takže raději držte zbytek party opodál. Než se vrátíte ke strážci, oberte Shandru o všechny věci, protože vás navždy opouští (úleva).
Promluvte si s Mephasmem, řekne vám, že musíte přesvědčit alespoň 3 z pěti démonů, aby pro vás otevřeli svůj portál. První je Baalbisan a chce po vás, abyste zabili Hezebel's Erinyes. Promluvte si s Hezebel, poví vám, že můžete vyprovokovat Baalbisana aby vám prozradil své pravé jméno. Záleží na vaší schopnosti Taunt, jinak budete muset zabít Erinye. Vaxis je další a odmítne vám pomoci. Koraboros je třetí a chce, abyste našli zmizelého impa. Imp je v domě na východě a musíte mu přečíst přesnou frázi z knihy v knihovně vedle něj, abyste ho probudili z transu. Tilo ut lon funguje. Špatná odpověď sešlě na vaši skupinu množství mysl zatemňujících kouzel.
Jakmile je imp volný, Koraboros vám slíbí pomoc. Čtvrtá je Blooden a chce po vás, abyste přesvědčili Korabora, aby poslal nějaké hellhoundy do boje s jejími jednotkami. Po boji vám slíbí pomoc. Blooden vám také může poskytnout pravé jméno Zaxise, posledního démona.
Projděte portálem, poražte Amon Jerra a po scéně si s ním promluvte.
Po další scéně se objevíte s hospodě ve vaší pevnosti. Ammon Jerro je nyní dostupný jako člen party. Bude potřebný v jednom následujícím questu, ale jinak je na nic. Na konci druhé části se objevíte v Hradu Leto.

AKT 3.

HRAD LETO

Máte v ruce obřadní meč, tak si vezměte vlastní zbraň, zabijte všechny nepřátele a následujte Nevalla do strážnice. Musíte použít podzemní chodbu, abyste se dostali do trůnního sálu, hrad je uzamčený. Vyjděte ze strážnice, vezměte to doprava a na konci chodby použijte tapisérii.
Shadow priesti používají death magic, takže jestli nemáte imunitu, použijte obřadní meč, který ji má. Neverneath je serie soch, které vám pokládají otázky, když odpovíte dobře, dostanete expy a otevře se vám cesta dál, jinak se vám otevře cesta bez expů a ještě budete muset pozabíjet pár monster. Odpovědi jsou popořadě: devět, černé jezero, hrobka zrádců, řeka neverwinter, nic a tři. Pak zabijte Meče Leto a seberte hůl z hrobky Haluetha Nevera a pokračujte.
Poté co zachráníte Nashera, požádá vás, abyste dali dohromady spojence na obranu Crossroad Keep. 4 možná spojenectví jsou: ironfist dwarves, lizardfolk, druidové z the mere a wendersnaven. Musíte se také dostat do Vale of Merdelain a udeřit přímo na King of Shadows, ale to půjde udělat až později.
Dokončete questy v pevnosti, pak odejděte. Pro tuhle záležitost budete potřebovat Khelgara, Grobnara a Elanee.

IRONFIST DWARVES

První zastávka jsou Ironfist dwarves. Promluvte si s bossem v poslední místnosti - nechce s vámi nic mít, ale Khulmar vás pošle do Mt Galardrym získat Belt of ironfist. Také vám dá Prsten ohnivé odolnosti, který budete potřebovat. Navštivte kováře Revoraxe, má nějaké opravdu pěkné věci, zejména pro Casavira (např Rift Hammer +6).

DRUIDSKÝ HÁJ

Dále, jděte do Circle of the Mere a Bishop se k vám přidá. Nemyslím si, že je tu nějaká možnost, jak předejít boji, po scéně je zabijte, oberte a vydejte se do Port Llastu.

PORT LLAST

Bojujte s Light of Heavens. Promluvte si se dvěma bláznivými gnomy ve východní části. S Grobnarovou pomocí získáte mapu do Wendersnaven. Jděte na podivnou mýtinu, není tu žádný wendersnaven, zato budete při odchodu napadeni orky. Na západ od vchodu je rudná žíla.
Teď je ta správná chvíle na navštívení Obchodní čtvrti v Neverwinteru, opětovné setkání s Light of Heaven, získání Joye pro vaši pevnost a nakoupit u dvou nových obchodníků.

CROSSROAD KEEP

Vraťte se do pevnosti, poražte Lights of Heaven naposled, pak si promluvte s Khralver Irlingstar venku a jděte se setkat se Sydney Natale. Nabídněte Jalbounovi dvojnásobek než Sydney a on se k vám přidá v boji - zkuste ho udržet naživu, bude později potřebný ve vaší pevnosti. Také opodál se nalézá rudná žíla. Až budete zpět v pevnosti, ať si Zhjaeve ponechá svitek pravého jména. Pouze ona a Amon Jerro ho může použít a ona je užitečnější. Zamiřte do Mt. Galardrym.

HORA GALARDRYM

Na první křižovatce doleva, zůstávejte při okraji mapy, na konci je rudná žíla. Pak zamiřte doprava nahoru k východu a promluvte si s drakem. Chce vaši pomoc ve vyvraždění ohnivých obrů. Vraťte se k hoře a vydejte se k východu vlevo nahoře. Blízko velkého tábora je další rudná žíla.
Osvoboďte vězně, připravte se na velkou bitku a projděte východem vlevo nahoře. Nejlepší bude, když na sebe nakouzlíte fire immunity.
Až dostanete příležitost v rozhovoru "zaútočit na draka a zároveň na obry", využijte ji. Neprve zabijte krále ohnivých obrů, pak se soustřeďte na draka. Sami o sobě jsou i tak dost tuzí, dohromady jsou ultratuzí, tak opatrně. Jakmile jsou všichni po smrti, oberte těla, vyrabujte truhly a osvoboďte drowí obchodnici z jejího vězení, pak zamiřte zpět do dračího doupěte a vyrabujte ho taky. Na útesu nad vchodem do dračího doupěte je kámen, můžete ho shodit dolů, dostanete nějaké expy, i když už jsou obři pod ním mrtví. Jestliže máte ve své pevnosti kostel, můžete dokončit úkol, který jste dostali od tamního kněze - nalezení palcátu v dračím doupěti. Je tu možná bug, protože kněz pak nemůže rozpoznat, že jste dokončili quest. V dračím doupěti je další rudná žíla.
Nyní vás podpoří trpaslíci z klanu Ironfist, když si promluvíte s jejich králem. Khelgar se stane králem klanu a jako takový má právo užívat Gauntlets, Belt i Hamer of Ironist. Tato kombinace je pro Khelgara nejideálnější, protože všechny tři věci patří k nejlepším ve hře. Když si nyní promluvíte s Kanou (po tom, co jste našli true name scroll), řekne vám, že muži vystopovali úkryt Shadow Reavera. Guyven vám dá další radu. Muži také přinesli všechno zlato z dračího doupěte, pokud jste draka zabili.

RUINY

Do aliance vám zbývají lizardmeni. Přidají se k vám, i když jste je kdysi v Highcliffu pozabíjeli. Opět Zachraňte Geru a Zachana na cestě, opodál je další rudná žíla a pokračujte. Promluvte si se starším Maynem a se zajatým lizardmenem. Když mu vyléčíte rány, můžete ho vyslechnout pro další expy a informace. Pak zamiřte na jih města, poražte Bathu (další tuhý souboj) a jeho strážce, dostanete podporu lizardmenů.

SHADOW REAVER CAMP

Po tom, co postoupíte dál s vaší pevností, vás čeká Shadow Reaver camp. Nechte Zhjaeve přečíst svitek pravého jména, zatímco ostatní postavy budou kosit nejprve slabší nepřátele, poté Shadow Reavera. U jeho těla najdete poslední Krystal. Zpět v pevnosti vám Ammon Jerro ukáže cestu k Nolalothu, prastarému krystalovému draku.

NEVERWINTER

Asi tak v tuto dobu vstoupí do vaší pevnosti skupinka Axlových mužů v přestrojení, chvíli poté vás Axle požádá o schůzku. Jděte k němu a promluvte si s dveřníkem, budete vpuštěni. Chce po vás, abyste zabili Moire, která vytvořila konkurenční gang, ale nejdřív musíte najít jejich základnu. Vlevo nahoře v oblasti se banda zlodějů pokouší vloupat do domu, ale jsou zahnáni výbušnou pastí. Jeden se zastaví v nedalekém parku, ale ostatní vběhnou do domu nedaleko. Dům je zamčený, a já nebyl schopný se tam nijak dostat.

NOLALOTHOVO UDOLI

V Nolalothově údolí zabíjejte nepřátele, dokud se nedostanete ke krystalu. Nolaloth se objeví, poví vám, jak skout Silver sword, pak vás požádá, abyste ho zabili zničením krastalového srdce. Jděte zpět, rozbijte krystalové srdce a budete muset bojovat se dvěma černými draky, které jste viděli už dříve. Jsou mnohem snadnější než Tholaspyx. Poté dorozbijte krystal - quest splněn. V této oblasti jsou další 2 rudné žíly.

WEST HARBOUR

Vydáme se do West Harbouru skout znovu meč, ale nepůjdeme tam přímo. Jděte do ruins of Arvahn a použijte Song portal. Jakmile se objevíte ve West Harbour a zabijete pár stínů, můžete překročit řeku, opravením mostu, pokud váš hrdina má příslušný skill (můj neměl, takže si nejsem jistý, jaký skill je potřeba). Taky potřebujete 4 špalky, 3 jsou na východ od mostu, poslední na západ. Jestliže neopravíte most, musíte projít řekou - dostanete poison damage. Jděte po cestě k vypálenému místu, skujte meč, zabijte dalšího Shadow Reavera, stejným způsobem jako prvního a opusťte oblast.
Silver Word of Gith je nejlepší meč ve hře, je to +5, a poskytuje bonusy ke všem vlastnostem. Dá se navíc použít jako univerzální meč. Během hry se mi v inventáři, při odebrání SS z ruky vytvářely další silver swordy (už bez bonusů k vlastnostem) a s očarováním +3….bug?

CROSSROAD KEEP

Zpátky ve vaší pevnosti se objevíte dole na pláži, kde Shadow Reaver útočí na vaše muže. Callum to pěkně odskáče. V tuto chvíli se k vám připojí Ammon Jerro, tak ho použijte na přečtení jména ze svitku (v tuto chvíli má on i Zhjaeve svůj vlastní). Může také nosit Neverwinter Night zbroj, kterou jste našli dříve. Zabijte Reavera a seberte Tome of Iltkazar z jeho těla a vraťte se do pevnosti. Můžete si promluvit s Aldanonem, ale on nepozná, že máte Tome of Iltkazar (bug?). Dokončete postup vaší pevnosti a promluvte si se sirem Nevallem blízko brány.
Po scéně, která ukazuje bitvu v Highcliffu, si znovu promluvte s Nevallem. Požádá vás, abyste si promluvil se svými lidmi a připravil se na obranu pevnosti.
Až budete mít svou partu pohromadě, promluvte si s Nevallem, řekne vám, že Amon Jerro zmizel. V pevnosti vás Aldanon pošle na Shandřinu farmu. Musíte zabít Korabora a dva jeho pochopy. Následuje scénka a vy dostanete pěkný amulet a nějaké další věci.
Zpět v pevnosti si znovu promluvte s Nevallem, jste posláni zničit 2 mosty, čímž zdržíte nepřítele . Můžete si vzít s sebou 2 společníky. Jestli máte možnost vzít lučištníky, berte je. Postupujte oblastí, masakrujte co vám přijde pod ruku. Pouze poslední boj za druhým mostem představuje výzvu, protože jste obklíčeni. Po boji jsou mosty zničeny automaticky - vraťte se do pevnosti.
Připravte se na boj s velkým množstvím nemrtvých - znovu můžete mít pouze 2 členy party. Funguje to tak, že obléhací věže přijíždějí postupně, a nemrtví z nich vylézají, dokud není věž zničena Nejprve přijede ta nejblíž vaší startovní pozici. Věže jsou velice odolné proti útoku, z vaší pevnosti je postupně bombardují, takže váš úkol je zůstat naživu a zbavit se nemrtvých. Firebally a blesky můžete bez problémů věže ničit. Musíte také zabít pár upířích mágů.
Poté, co jsou věže zničeny a nemrtví zmasakrováni, jste posláni na nádvoří. Zde zabíjejte další nemrtvé. Konečně, Black Garius se objeví společně s nightwalkerem. Jako obvykle, budete potřebovat mind immunity. Ignorujte Garia a zabte stína (tuhý boj). Jakmile je stín mrtvý, následuje scéna, ve které Ammon Jerro čte svitek a Garius je zničen i se zbytkem nemrtvé armády.
Konečně, zpět v pevnosti si Aldanon konečně všimne, že máte Tome of Iltkazar a řekne vám, jak jí použít. Tohle je poslední šance na přípravu, nebo nákup. Promluvte si s Aldanonem, budete muset vzít Zhjaeve, Ammon Jerra a další 2 členy party.
V první místnosti na vás budou útočit pavouci (skoro jsem u toho zešednul). Chodba vyústí ve velké prostoře, kde je mnoho nemrtvých a těla k obrání. U těl jsem už nenašel nic, co by se mi hodilo. Dále je tu taky divná, temná mlha, která funguje jako teleport. Přejděte doprava a vstupte do mlhy u paty schodů. Tohle vás teleportuje o patro výš doleva. Odemkněte dveře po levici a pokračujte. Po schodech dolů, poražte pár golemů, projděte dveřmi na západě a dál skrz další černou mlhu. Pošle vás nahoru napravo. Na konci schodů je nightwalker a další tuhý souboj za jižními dveřmi s lichem, dvěma shadow priesty a upíry. Projděte okolo doleva a vstupte do poslední černé mlhy. Ihned na vás zaútočí nějaké mumie a v poslední místnosti musíte porazit 3 Shadow Reavery. Ujistěte se, že Ammon Jerro používá svitek pravého jména.

VNITŘNÍ SVATYNĚ

Projděte do vnitřní svatyně a připojí se k vám všichni zbývající členové party. Vyspěte se a připravte, protože jakmile otevřete dveře, vyřítí se na vás Black Garius a spousta nemrtvých. Následuje scéna, kde se k Black Gariovi můžou přidat různí členové vaší party - Bishop vás zradí vždy a Qara to také často dělá. Sand a Neeshka to můžou udělat, v závislosti na Vašem vlivu, který u nich máte. Také dostanou výbavu, pokud žádnou nemají. Další problém je, že se objevují silová pole, která rozdělují vaši partu.

3.25.

Jakmile je Garius mrtvý, je tu poslední šance na odpočinek. Použijte portál a objeví se King of Shadows. Můžete se k němu dokonce přidat, pokud povraždíte všechny své společníky. Tato akce končí hru a posune vás do lawful evil allignment.

3.26.

Jinak King of Shadows není moc tuhý protivník. Poté, co ho zabijete, pravá zábava teprve začíná. Z portálu vyskakují další Králové Stínů. Zkuste bojovat z rohu, protože nepřátel je celkem dost, ať mají vaši mágové alespoň nějakou ochranu. Konečně, po pozabíjení všech jeho stínů, se objeví pravý King of Shadows. Nemůžete ho ovšem zranit, dokud nerozbijete všech 5 soch. Po rozbití soch musíte také zničit portál, použitím Stříbrného meče. Po tom všem není tak těžké ho zabít.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama