.

Listopad 2010

Aveline Vallen

26. listopadu 2010 v 17:00 | WithinBlog |  Postavy

Aveline Vallen

Aveline Vallen


Aveline Vallen je voják, mistryně meče a štítu, a neúnavný strážce .. do jisté doby.
Jako dcera vyhnaného rytíře se i přes otcovo přání Aveline nestala rytířkou. Třebaže plně vyškolena v rytířském boji, byla vychovávána ve stíny ztraceného (otcova) života a neztratí další kvůli cti.
Ochrana jejího adoptivního domova, Kirkwallu, se stává její zvolenou povinností, ne priviligevaným povoláním.
Lidi, za kterými stojí, nebudou obětováni prohraným sporům nebo při obraně pošetilých. Pýcha může být obvázaná stejně jako kterékoliv jiné zranění - když hrozba je po smrti a všichni jsou v bezpečí svých domovů.



Aveline Vallen

Aveline Vallen

Trailer + 18 sreenu

26. listopadu 2010 v 7:00 | WithinBlog |  Videa + Screenshoty

Assassins Creed BrotherHood nový trailer + 18 nových screenu


I přes to, že Assassin's Creed: Brotherhood má už své vydání konzolových verzí za sebou, vydavatelská firma Ubisoft stále pokračuje v propagaci hry, a vydala nový trailer, který je nazvaný "Become the perfect assassin!" (Staň se perfektním asasínem!), ten odhaluje novou funkci hry tzv. Full Synchronization (Plnou synchronizaci). Mimo jiné se také objevila v některých zahraničních recenzích pěkná várka nových screenshotů z AC: Brotherhood. Na obrázcích uvidíte kromě hry pro více hráčů také záběry z příběhové kampaně, namátkou celou partu ze současnosti - Desmonda, Lucy, Shauna a Rebeccu, Virtuální trénink nebo třeba finální destinaci hry - Španělsko a ještě mnohem více.


Začneme novým trailerem. Ten vysvětluje podstatu funkce Plné synchronizace a Virtuálního tréninku. Ptáte se, co to je ta Plná synchronizace? Vývojáři to vysvětlují tak, že Plná synchronizace je v podstatě takovým způsobem provedení mise, jakým by ji provedl sám Ezio. V každé příběhové misi i vedlejší misi budete mít vždy zadaný i jeden další nepovinný úkol, a pokud jej splníte, dosáhnete oné Plné synchronizace. Trailer hned vše vysvětluje na příkladu. V misi dostanete za úkol pronásledovat zadaný cíl, a abyste dosáhli Plné synchronizace nesmíte byt spatřeni. Jestliže vás stráže nebo samotný cíl odhalí, Plná synchronizace selhala. Úkoly Plné synchronizace jsou nepovinné a lze jí dosáhnout kdykoliv pomocí zpětného přehrání vzpomínky. Ve hře je také představen Virtuální trénink. To jsou speciální tréninkové sekvence vytvořené v Animu. Hráč bude pomocí těchto sekvencí plnit zadané výzvy a bude si zlepšovat svoje dovednosti ve free-runningu, soubojích a také v nenápadných vraždách. Vaše výsledky se poté zapisují do tabulek, a máte možnost porovnávat své výsledky s výsledky jiných hráčů. Odměnou za splnění úkolů Plné synchronizace vám bude vylepšení Eziových dovedností, vybavení a zbraní, a díky tomu se stanete perfektním asasínem, jak je naznačeno již v názvu traileru. Kromě toho se vám také zpřístupní speciální Flashbacky z Eziovy minulosti.


A zde je slibovaných 20 obrázků ze hry, které jsou jako vždy opravdu povedené a velice pěkně zpracované. Na screenech uvidíte mnoho různých věcí - Multiplayer, Bratrstvo v akci, Španělsko, Virtuální trénink, Desmonda, Lucy, Shauna a Rebeccu v Monteriggioni, Cesara Borgiu a jeho spolupracovníky nebo třeba pohled na Ezia šplhajícího po věži a v pozadí panorama města Řím a samozřejmě nesmí chybět souboje, ať už jsou to Eziovy boje s Následovníky Romula nebo se straží na koni, obě tyto situace stejně jako mnoho jiných jsou na obrázcích zachyceny. No ale to samozřejmě není všechno, jak se můžete přesvědčit sami níže.

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

AC BrotherHood

Bylo zveřejněno datum vydání Assassins Creed BrotherHood pro PC

21. listopadu 2010 v 8:30 | WithinBlog |  Ostatní info.

Bylo zveřejněno datum vydání Assassins Creed BrotherHood pro PC


Společnost Ubisoft dnes zveřejnila datum vydání hry Assassins Creed BrotherHood na PC. Hra by měla vyjít asi za 96 dní to je 25.2.2011. Doufám, že se toto datum už nezmění, protože podle vysokých hodnocení a velmi kladných recenzí by tato hra mohla být velmi kvalitní a zábavná.

Novinka 26.2.2011

!Nové datum vydání Assassins Creed : BrotherHood!

Herní společnost Ubisoft odložila vydání Assassins Creed na PC a to na 18. března tak že si počkáme ještě délé, ale můžeme být rádi že to neodložili např. na letošní podzim.

Emissary

20. listopadu 2010 v 20:30 | WithinBlog |  Bestie

Emissary


Emissary
Neinteligentnější ze zplozenců se stávají nadanými čaroději, s mnoha dovednostmi blízkými krvavé magii. Tito jsou nazýváni "Emisary/Vyslanci" díky jejich pověstné schopnosti mluvit, ačkoliv nevyjednávají o nic víc než ostatní jejich druhu.
Obvykle je možné je vidět na povrchu v průběhu Nákazy, ale kdokoliv, kdo se dostane dostatečně daleko do Deep Roads (Hlubokých Cest) se s nimi může kdykoliv setkat .. a bude toho velmi litovat.

Emissary

Assassins Creed BrotherHood dnes vychází v Evropě

18. listopadu 2010 v 23:59 | WithinBlog |  Ostatní info.

Assassins Creed BrotherHood dnes vychází v Evropě


ANO čtete správně. Čekání mnohých fanoušků AC série končí a Assassin's Creed: Brotherhood v konzolových verzích pro XBOX360 a Playstation 3 vychází právě dnes také v Evropě, a to den před původně plánovaným vydáním.

PC verze Assassin's Creed: Brotherhood byla bohužel odložena na 1. čtvrtletí roku 2011. Jakmile Ubisoft oznámí oficiální datum vydaní PC verze, budu vás o tom informovat.

Doufám, že si si hru užijete a jestli budete mít nějaké vlastní názory, zažitky a pod napište mi je do komentářů.

Assassin's Creed : BrotherHood Recenze

18. listopadu 2010 v 7:00 | WithinBlog

Recenze na hra Assassins Creed: BrotherHood


Díky včerejšímu vydání konzolových verzí Assassin's Creed: Brotherhood v USA skončilo oficiální informační embargo a na internetu se objevilo obrovské množství recenzí. Žádná z nich nešetří chválou a podle redaktorů se máme na co těšit. Většina recenzí se zabývá převážně příběhovou kampaní, protože někteří recenzenti prozatím neměli možnost otestovat hru pro více hráčů natolik, aby nad ní mohli vynést konečný verdikt.

Zde jsou slíbená hodnocení recenzentů rozličných webů a magazínů. U anglicky psaných recenzí je i odkaz, který vás přesměruje na kompletní recenzi.

Guardian - 4/5
Joystiq - 4.5/5
Destructoid - 9.5/10
Eurogamer - 10/10
1UP - A-
FileFront - 93/100
Game Informer - 9.25/10
VideoGamer - 90/100
GameTrailers - 9/10
Gamespot - 8.5/10
IGN - 8/10
Games Radar - 9/10
Xbox 360 Achievements - 9.4/10
NowGamer - 9/10
Aftonbladet - 5/5
Gamer.no - 9/10
Gamereactor.dk - 9/10
Spill.no - 6/6
The Escapist - 5/5
Game Revolution - A
GameShark - A
Planet Xbox 360 - 9.5/10
Cheat Code Central - 4.7/5
Mondo Xbox - 9.4/10
3D Juegos - 9.3/10
Computer and Videogames - 9.2/10
Vandal Online - 9.1/10
Everyeye.it - 91/100
Eurogamer Italy - 9/10
Games (TM) - 9/10
TeamXbox - 8.8/10


První česká recenze se objevila na Eurogameru. Recenzent hned na začátku chválí hlavní inovaci hry-funkci bratrstva asasínů. Protože příběh Brotherhood navazuje přímo na 2.díl, doporučuje zahrát si ACII před AC:BH pro lepší pochopení příběhu. Grafika na Xboxu 360 je prý velice povedená a Řím jako město je skvěle zpracované. Zahrajete si také mnohem více v přítomnosti za Desmonda, pro kterého jsou připraveny různé mise a kdykoliv během hry lze opustit Animus a v jeho kůži prozkoumávat vilu v Monteriggioni a její okolí. Kladně hodnocen je také inovovaný soubojový systém. Jsou přidány nové chvaty jako např. kopy k proražení obrany nepřítele a komba lze řetězit do celých sekvencí výpadů. Souboje jsou také mnohem větší výzvou, a to hlavně kvůli agresivnější umělé inteligenci a většímu počtu nepřátel, se kterými bude hráč bojovat zároveň. Příběhová kampaň zabrala téměř 16 hodin a další hodiny zábavy zajistí velké množství vedlejších úkolů. Recenzent se zmínil také o užitečné databázi a mimo jiné o povedeném soundtracku od Jespera Kyda. Hra byla ohodnocena skvělou známkou 9/10. Recenzi najdete zde.

Druhá česká recenze se objevila na stránkách Hrej. Autorovi se nelíbil úvod, který byl podle jeho názoru nezáživný a roztahaný. Město Řím je ale dle jeho slov opravdu povedené, a najdete v něm jak venkovské, tak městské části. Hra by si zasloužila lepší grafický engine, protože ten co je v Brotherhood použit, je podle recenzenta zastaralý. Stručně vysvětlil také princip věží rodu Borgia a bratrstva a na závěr dodává, že se nemusíme obávat ochuzeného Singleplayeru na úkor Multiplayeru. Příběhová kampaň je i navzdory hře pro více hráčů stále velmi kvalitní. Hra získala hodnocení 8/10. Recenzi najdete pod tímto odkazem.

Podle serveru Metacritic má Assassin's Creed: Brotherhood průměrné hodnocení v recenzích 91/100 a u hráčů má ještě o bod lepší skóre 92/100. Tyto hodnoty i všechny recenze svědčí o tom, že Assassin's Creed: Brotherhood není pouhým datadiskem ke dvojce, ale plnohodnotným pokračováním, které příběh dvojky uzavírá a jako bonus přidává Multiplayer.

Na závěr přidávám 2 videorecenze Assassin's Creed: Brotherhood.


Lelianina píseň

16. listopadu 2010 v 9:30 | WithinBlog |  DLC
DA lelianina píseň
Stručný popis:

Přijměte roli Leliany, mladé bardky, členky zločineckého spolku, zapleteného do politických čachrů. Leliana doprovází na velmi nebezpečné misi svou rádkyni Marjolaine a brzy se octne uprostřed víru intrik z něhož už nejde vyváznout jen s využitím krásy, šarmu a nenápadného plížení. Zbývá jí jediná možnost úniku - zabít, nebo být zabita.

Leliana

Leliana




Leliana příšla do malé vesnice jménem Lothering, kde hledala útočiště v místním kostele, kde by strávila svůj čas modlidbami Maker a meidotváním za své minulé skutky, které nebyly moc dobré. Ona je možným spojence mezi oběma pohlavými. Leliana učila bardy specializaci.

Silas


Silas


Během války Fereldenu a Orlais, byl Silas vojákem. Jednoho dne Silas lovil bez povolení, když ho Raleigh chytil a strčil ho do vězení. Ve vezení byl několik měsíců , až do té doby než ho našla a zachránila Leliana.







Tug

Tug




Tug je neomalený, mazaný a vynikající zločinec, který se neptá na otázky a ví, když má opustit plánování někoho jiného. Velmi loajální ke svým přátelům, ikdyž mu to dá zabrat. Pronásledoval divného proroka, který ačkoli říká, že není lepší výhled do budoucnosti.













Sketch

Sketch



Sketch je intelektuální, nervózní, ale velmi schopný. Není dobrodružný typ, ale je nebezpečný jak hra intrik což může být lepší, než strávil život v templářské kleci. Sketch vždycky ví, kdy má držet hubu.


















Krátky film - Ascendance

15. listopadu 2010 v 7:00 | WithinBlog |  Videa + Screenshoty

Nový krátký film Assassins Creed: Ascendance


Jistě si pamatujete krátký hraný film Assassin's Creed: Lineage, který byl vloni natočen k propagaci Assassin's Creed II a také kvůli seznámení s jeho příběhem. Ubisoft se rozhodl, že bude pokračovat v této tradici a k příležitosti propagace Assassin's Creed: Brotherhood vydají další krátký film nazvaný Assassin's Creed: Ascendance, nýbrž tentokrát ne hraný ale animovaný.


Assassin's Creed: Ascendance vyplňuje příběhovou mezeru mezi Assassin's Creed II a Assassin's Creed: Brotherhood. Tento krátký animovaný filmeček sleduje osudy asasína Ezia Auditore bojujícího proti zrádnému rodu Borgia za účelem jejich sesazení z papežského trůnu. Ezio se dozvídá krutou pravdu o vzestupu moci Cesara Borgii. Cesare se nebojí využít jakékoliv taktiky, ať už je to nájemná vražda, zrada nebo mučení, aby dosáhl svého cíle-Absolutní vlády nad celou Itálií. Ezio právě v něm shledal svého dalšího nepřítele.







Witch Hunt

14. listopadu 2010 v 9:30 | WithinBlog |  DLC
LOgo
Stručný popis:

"Nikdy za mnou nechoď." S těmito slovy zmizela Morrigan v temnotě. Její plány a místo, kde se nachází, jsou neznámé... tedy až dosud. Ale ať už hledáte odpovědi, odplatu nebo útěchu ze ztracené lásky, možná najdete víc, než jste původně očekávali.

Strašný Arcidémon byl zahuben a postupující hordy zplozenců temnot zastaveny jediným hrdinným Šedým strážcem. V království opět zavládlo štěstí a radost, ale jedna otázka zůstává nezodpovězena: co se stalo s Morrigan? Kouzelnice se postavila po bok Strážcům, ale říká se, že skutečný důvod, proč tak učinila, zůstal tajemstvím až do předvečera rozhodující bitvy, kdy zmizela v temnotě. Kolují zvěsti, že přešla přes hory do Orlaiské říše a nezanechala po sobě žádné stopy. Nikdo o ní nic neslyšel... až dosud.

Od Arcidémonovy smrti uplynul již více než rok, když se ke Strážcům dostává zpráva, že Morrigan se vrátila do Fereldenu. Hráči se proto vydávají proto na cestu, aby se přesvědčili, zda jsou tyto zvěsti pravdivé, zjistili okolnosti jejího záhadného odchodu a jednou provždy zaplnili toto prozatím bílé místo celého příběhu.

Morrigan


Morrigan




Morrigan je dcerou legendární Flemeth, Čarodějnice Pustin. Jako jedináček vychovyný v hlubinách lesů sledovala jiné lidi s odstupem. Rychle se naučila nenávidit jejich slabiny a závidět jim jejich volnost. Jediné, co jí bránilo, bylo vědomí s jak silným odporem by se ze strany obyčejných lidi setkala. Naučila se od matky magii bez dohledu templářů a díky tomu je čarodějnice ovládá i vzácnou schopnost proměňovat svojí podobu. Ve snaze naplnit své tajné tužby jí nikdo nezastaví.












Ariane


Ariane


Ariane je nadanou Dalishskou válečnicí a zároveň nejlepším lovcem jejího klanu. Když je ukraden starověký artefakt patřící klanovému Strážci (či jak je ve hře přeložen Keeper), jenž je historicky spjatý se samotnými kořeny elfů, je Ariana pověřena úkolem jeho znovuzískání. Je odhodlána dostát své svaté povinnosti a když se její úkol začne protínat s úkolem našeho Strážce najít Morrigan, tak si uvědomí, že zmizení artefaktu možná není pouhá krádež.









Finn


Finn

Finn je mladý mág z Fereldenského Kruhu Mágů. Považuje se za nejlepšího Kruhového lingvistu a předního odborníka na historii starověkého Tevinteru - i když ostatní jej mohou považovat spíše za knihomola, které tráví všechen čas v tmavé knihovně. Finn je nejnepravděpodobnější z dobrodruhů...ale může se stát, že jeho akademické studium jej donutí opustit knihovnu a vrhnout se do dobrodružství, kde bude jeho kouzelná moc to jediné, co bude stát mezi ním a jistou smrtí.













Assassins Creed BrotherHood 1 recenze

14. listopadu 2010 v 7:00 | WithinBlog
Ezio


Assassins Creed BrotherHood 1 recenze


Mánie kolem Vydání Assassin's Creed: Brotherhood se už pomalu ale jistě začíná rozbíhat na plné obrátky, a proto měli vybraní recenzenti možnost shodnotit hru dřív než ostatní. A ani tentokrát po mnoha kladech této hry se nešetří chválou.

Vůbec první recenze Assassin's Creed: Brotherhood se objevila v britském technologickém magazínu T3. Recenzent označil Brotherhood za nejlepší titul z AC série a chválil především epický a překvapivě příběh. Ocenil takové funkci Bratrstva Asassinů, do kterého najímáme asasíny a posíláme je na míse po celé Evropa. Tato funkce je prý velice dobře navržen a promyšlená. Zmínká padla takové o Multiplayeru. Ten je unikátní a vypadá slibně I přes to, že v sérii si odbude svoji premiéru. Hra si v recenzi vysloužila nejvyšší možné známku 5 / 5.

Možnost zahrát si hru s předstihem obdrželi takové redaktoři Britského oficiálního Playstation 3 magazínu (PSM3). V pořadí 3. díl AC série s podtitulem Brotherhood podle nich sice nepřináší tolik inovačních jako 2. díl, ale zato VŠECHNY aspekty hry z dvojky vylepšuje k dokonalosti. Velice kladně hodnotili město Řím. Je to nádherně a detailní zpracované město, ve kterém najdete obrovské množství postranních úkol a dalších skrytých bonusů. Multiplayerový mód hodnotí takové kladně, a to jako zábavný a inovativní dodatek k epické singleplayerové kampani. Hra si z recenze odnesla perfektní hodnocení 92%.