.

Assassins Creed 2 Návod část 2.

1. listopadu 2010 v 7:00 | WithinBlog |  Assassins Creed 2 - návod

Sekvence 4


Sídlo Monteriggioni
Když jste se rozhodli převzít otcovu práci a pomstít se za smrt rodiny, tak vám v podstatě Mario přenechal volnou ruku nad správou sídla. Zajděte do první místnosti v přízemí napravo a tam je vaše sestra Claudia. Není nadšená z toho, že dělá účetnictví, ale chopila se toho a vede přehled o všech finančních pohybech města, aby získali nějaké peníze na opravu města a vily. Řekne vám, že renovace města může přitáhnout více lidí z okolí a tím se zvýší příjmy. Na okně je truhla, do které bude ukládat veškeré příjmy, ale jen po jistou hranici a vše, co bude navíc, pokud si to nevyberete, si nechá pro sebe. Takže si nezapomeňte příjmy pravidelně vybírat. Příjmy se vám shromažďují každých 20 minut hraní a dostáváte o tom informaci, ať jste kdekoliv. Maximální hranice naplnění truhly je vždy větší, takže si jen stačí zapamatovat, kolik se do ní vejde (čím vyšší příjmy, tím vyšší maximální hranice) a stačí se pak doma zastavit jednou za čas, zatímco budete plnit jiné úkoly.
U Claudie si můžete prohlížet účetní knihu, kde budete mít podrobný přehled o všech financích. Hromadně o tom, kolik vám město vydělává a také podrobně o obchodech, sbírkách, výbavě a podobně.
Kromě Claudie je zde i architekt, který stojí při maketě města. Najal jej Mario na renovaci a on je na to připraven, ale samozřejmě na všechno potřebuje peníze. Máte u něj přístup ke všem možným renovace města. Můžete otevírat (nakupovat / postavit) nové obchody a všechny obchody můžete vylepšovat až po třetí úroveň. Vyšší úroveň zvýší příjem z obchodu a vám poskytne slevu na nakupování v nich (krejčí, obchodník s uměním, kovář, lékař). Kromě obchodů můžete postavit / obnovit i další budovy ve městě (bordel, kostel, banku, vojenskou kasárna, cech zlodějů a můžete dát také znovu otevřít studnu a důl). Tyto samozřejmě také zvyšují podstatně příjem města.

Hlavní příjmy jsou z vylepšení města. Čím je toho ve městě víc, tím víc peněz generuje a tím víc můžete zas nakupovat. Vylepšení města neovlivňuje vaši vilu. Vilu vylepšujete zvyšováním majetku vily. Prostě nakupujte obrazy (od obchodníků s uměním) a zbraně a brnění (pokud vám jde o vylepšení vily, tak i takové, co nepotřebujete, pokud již máte přístup k lepším). Čím je majetek vily větší, bude na tom lépe i vila a budete vidět i změny na jejím vzhledu a časem se z té zchátralé budovy stane pěkné sídlo.
Když už tedy do vily investujete, můžete se také kochat svým majetkem. Napravo je účtující Claudia a Architekt. Vedle v pokoji je stěna s kodexem. No na levé straně máte výstavu všech vašich zbraní a typů brnění, které si můžete prohlédnout a zároveň si samozřejmě i vybírat, co budete používat. Když koupíte něco nového, tak to začnete automaticky používat, ale tady si to pak můžete změnit dle chuti a potřeby. Na patře, nalevo je centrální hala, kde jsou na stěnách vystaveny obrazy, které zakoupíte a všechny si můžete prohlédnout.
Napravo na patře je pokoj vaší matky, kde zas ukládáte do truhly peříčka, které najdete během hraní.

Pro pokračování ještě skočte za Mariem a oslovte jej. Odhalí vám poslední část sídla. Otevře tajné dveře za knihovnou a zavede vás do podzemní svatyně vybudované pro uctění památky řádu vrahů, kteří vždy bránili svobodu lidstva. Můžete si tam prohlédnout sochy významných vrahů. Za mřížemi je i Altairova socha spolu s jeho brněním, ale nikdo neví, jak mříže otevřít. Při průzkumu soch zjistíte, že z každé zřejmě něco chybí.
Poslední částí domu je váš pokoj v podkroví. V ní se vám budou objevovat portréty všech významných cílů, které jste zabili. Zatím tam mají portréty Víra Espero a Umberto Alberti.

Poklady v Monteriggioni
I ve vašem městečku můžete sbírat poklady stejně jako v jiných oblastech. Také si stejně kupte mapu od obchodníka s uměním a budete mít na vaší mapě zobrazeny jejich rozmístění. No na rozdíl od ostatních lokací je zde pár pokladů, ke kterým se jen tak nedostanete.
Dva jsou ve věžích na hradbách. Do věží se dostanete, jen když postavíte ve městě Cech zlodějů a Vojenskou kasárna. Postavením těchto budov se opraví i zničené věže nad nimi.
Další poklad je v budově kostela, do níž se dostanete, jen když také dáte postavit / zrenovovat kostel. V něm jen vylezte na trámy a Proskákejte na plošinu nad dveřmi.
Poslední dvě jsou v podzemí. Jedny máte na mapě zobrazeny, jako kdyby byly na vaší vile. Když dáte ve městě znovu otevřít studnu, tak do ní vlezte a dostanete se do podzemní oblasti pod vilou. Tam jen přeskákejte po trámech a trochu polezte po boční stěně a na plošině na druhé straně je poklad.
Poslední takový problematický poklad je zobrazen při zadních hradbách za vilou. Abyste se k němu dostali, musíte ve městě nechat znovu otevřít důl. Když investujete do dolu, tak jděte za zadní hradby (můžete tam slézt rovnou ze zahrady). Pod hradbami je při západní straně jeden vchod, ale je zamřížovaným. Choďte trochu vedle hradbě na východ a najdete druhý vchod, který je otevřený. Uvnitř také poskákejte po trámech a polezte po stěnách a dostanete se k posledním skrytým pokladům.

1. Nacvičuj, co kážeš
Zajděte zpět do Florencie a jděte za Da Vincim. Dáte mu nové stránky kodexu. Chvíli potrvá, než jejich rozluští. Máte si zatím nacvičit nové techniky zabíjení. Jděte na nádvoří za jeho domem.
Zabití z úkrytu. Vlezte si do kupy sena za první figurínou a zabijte ji. Zaútočíte a vtáhne tělo do sena, takže nezůstane pro pozornost ostatních.
Zabití ze vzduchu. Vylezte na stříšku nad druhou figurínou a aktivujte zabití. Skočíte dolů a dorazíte figurínu. Takto můžete skákat na své oběti.
Zabití z římsy. Vylezte na římsu balkonu, na němž je třetí figurína. Aktivujte zabití a shodíte figurínu dolů na zem. Další chytrý způsob, jak likvidovat nepřátele.
Vraťte se za Leonardem, když si nacvičíte všechny tři způsoby zabíjení a dostanete od něj další čepel po rozluštění dalších stránek Kodexu. Také vám doporučí, na koho se ve městě obrátit, když chcete někoho najít.
Druhou čepel můžete efektně využít na likvidaci najednou dvou nic netušících nepřátel stojících blízko sebe.
La Volpe

2. Hon na lišku
Leonardo vám poradil, že Liška je ten, kdo mnohé o městě ví. Zajděte na trh a hledejte vaši osobu v davu. Použijte Orlí pohled (E) a vaše cílová postava bude světelkovat bílou barvou. Jděte za postavou, a když už budete skoro u ní, tak vám nějaký zloděj ukradne 100 florin. Utíkejte za ním a pronásledujte jej až na místo, kde se setkáte s Liškou (La Volpe). Slíbí vám pomoc při nalezení Francesa Pazziho. Když budete připraveni, máte ho vyhledat.


3. Uvidíme se tam
Zajděte k řece za Liškou a oslovte jej. Máte ho následovat. Nejprve za ním vylezte na střechu domu při vás. Odtud se rozjede a vy se ho musíte držet, nesmíte ho ztratit, jinak úloha skončí. Máte na to minutu. Nejprve Proskákejte po trámech, jako Liška a pokračujte po střechách. Snažte se držet nahoře a nespadnout, abyste se nemuseli později zdržovat lezením. Když ho doběhnete, tak jste při kostele. Ukáže vám, že se tam má setkat Francesco se svými lidmi. Také vám ukáže tajný vchod do katakomb pod kostelem, přes které se můžete dostat na místo jejich setkání. Touto informací je úkol splněn.

4. Tajemství Novell
Zajděte dolů ke kostelu a ve výklenku aktivujte lebku. Propadnete se do katakomb pod kostelem. Napravo aktivujte páku, což vám otevře přechod dál. Vylezte přes otevřenou mříž nahoru. Vejdete do kruhové místnosti. Proskákejte po trámech na plošinu výše a tam aktivujte další páku. Otevře se mříž v centrálním sloupu za vámi. Skočte tam a přejděte přes sloup na plošinu na druhé straně za sloupem. Tam opět vyskákejte po trámech na další plošinu vyš a tam aktivujte třetí páku. Tím se otevře brána na přízemí. Skočte nad mříž na přízemí, tedy na centrální sloup, zachytíte se zbytků dřevěných krytů, které se zasunuly spolu s bránou, až nich se spusťte až dolů do sena, nebo do něj skočte rovnou. Dolů přejděte přes otevřenou bránu do sousední místnosti.
Nalevo od špičky bazénu vyskočte po rozvalinách na cihly při soše držící meč. Vylezte po cihlách nahoru, přeručkuj po nich přes sochu doleva a jste u terasy. Na ní je voják, tak můžete vylézt a zabít jej, nebo použít shození, když se postaví nad okraj, na kterém visíte. Tak vylezte nahoru. Na schodech nad vámi je další voják, kterého si můžete, vyhlédl. Z jeho pozice proskákejte po trámech na plošinu s ovládacím mechanismem. Ten aktivujte a spustíte kladku. Než půjdete dál, tak v díře pod vámi je skrytá truhla s pár floriny. Pak vylezte nahoru, vyběhněte po stěně na vysunuté cihly, přeručkuj na dřevěnou plošinu, z ní skočte na balkon až na sarkofág na kladce (který jste zdola vytáhli). Z něho skočte doleva a přes tyč se přehupněte k další plošině s dalším ovládacím mechanismem. Aktivujte jej a otevřete bránu dole. Z ní vyjdou tři strážci. Můžete skočit dolů do vody pod vámi. A zabijte je. Vyhledejte se otevřenou branou a hlídač, který je za ní se dá na útěk. Pronásledujte ho. Občas za sebou spustí mříže, tak musíte najít cestu kolem, ale ta je vždycky dost zjevná. Pronásledujte ho, a pokud se vám ho nepodaří dostat dřív, tak ho sledujte, dokud nevběhne na strážnici. Tam musíte zabít jeho, i pár dalších stráží. Po boji vylezte ke dveřím se symbolem lebky a otevřete jejich. Za nimi si poslechněte rozhovor templářských zrádců.
Po scénce přejděte dále k sarkofágu. Jsou při něm tři truhly se zlatem, které můžete vyrabovat. Konečně otevřete sarkofág a získáte jednu ze šesti pečetí.

Lorenzo de Medici

5. Vlci v ovčí kůži
Zjistili jste, že templáři chtějí zabít Medicejnského. Jděte na shromáždění před katedrálou. Když zaútočí, tak z neznámých příčin zabijí Lorenzová bratra a Rania i Lorenza. Francesco Espero a jeho muži útočí na Lorenza, který je zraněný, ale je ještě schopen se bránit. Pomozte mu. Pobijte všechny nepřátele a podejte si nakonec i Francesca, který po pár zásazích uteče.
Po boji máte doprovodit Lorenza do jeho domu, aby se ukryl do bezpečí. Vyhledejte pár ulic a připravte se na další boj, protože v ulicích narazíte na bojující skupinky Lorenzová přívrženců a templářských bojovníků. Těsně před jeho domem vás napadnou další. Dávejte hlavně pozor na Lorenza a likvidujte zejména těch, kteří jej ohrožují. Pak ho jen doveďte domů. Lorenzo vás jménem stability ve městě požádá, abyste zabili Francesca Pazziho, co bude
vaším dalším úkolem. Tato je splněna.

6. Sbohem Francesco
Oslovte mužů před Lorenzová domem. Řeknou vám, že Francesco má muže u paláce Signoria. Máte ho zastavit, tak se tam vydejte. Cestou můžete narazit na potyčky Lorenzová muže a Francescovych. Rozhodně na ně narazíte před palácem. Můžete zasáhnout, ale není to nutné. Zajděte na označené místo na střeše u paláce a uvidíte, že Francesco je nahoře na střeše. Vylezte nahoru. Z místa, kde jste, můžete proběhnout rovnou po střechách k boku budovy a vylézt na ni a po lešeních až nahoru. Cestou vás čeká jedna skupina stráží u lešení a druhá nahoře na střeše. Zbavte se jejich a přibližte se k Francesco. Ten se dá na útěk.
Skočí dolů z hradby do sena. Skočte samozřejmě za ním. Když vylezete ze sena, dá se na zbabělý útěk, tak ho jen pronásledujte a připravte si skrytou čepel. Jakmile se dostanete dostatečně blízko, skočte po něm a zabijte ho.
Tím splníte tuto úlohu a zároveň i dokončíte čtvrtou sekvenci.

Vedlejší úkoly

Symboly ve Florencii

1. Mercato Vecchio
Toto je čtvercové tržiště na západní straně města. Na severní straně trhu je symbol na boční stěně výčnělky ze strany střechy.
Na počátku
První symbol vám zpřístupní 10 obrazů. Máte vybrat ty, které mají něco společného. Vyberte všechny ty, na kterých je jablko. Tedy obrazy č.. 3, 5, 6, 7 a 9.

2. San Lorenzo
Je to velký kostel v severní, mírně severozápadní části města. Symbol je nahoře na severní zvonici. Na střeše jsou dvě zvonice a symbol je na vnitřní straně severní zvonice.
64 čtverců
Zde se vám zobrazí kruhová hádanka. Kruh je dělen na několik kruhů od středu po okraj. Otáčejte jimi, aby zapadal do uceleného obrazu, a postupně budete tímto otáčením tvořit celý obraz. Můžete se přesouvat mezi jednotlivými kruhy, takže si nastavte ten, který se vám zdá nejzřetelnější, a ostatní pak přizpůsobte jemu. Nejprve vás čeká královna Alžběta I císař Napoleon a nakonec George Washington.

3. La Rosa Colta
Malá budova v severní oblasti. Je to nevěstinec Pauly, kde jste pobývali v druhé sekvenci. Symbol je na stěně na střeše budovy.

Potomci
Zde vás čekají tři obrázky, na kterých máte najít Kousky ráje. První obrázek je Roosveltova schůzka. Koule je na stole mezi rukou a sklenkou. Druhý obrázek je Houdiniho únik. Koule je na stroji pod jeho levou rukou, ke které se natáhl jeho asistent. Třetí obrázek je Ghandiho pochod. Koule je na jeho holi, kterou drží v pravé ruce, ponižuje ramene.

4. Ospedale Degli Innocenti
Budova na severovýchodě města, špitál. Čtvercový komplex s vnitřním nádvořím. Symbol je na východní střeše.

Nekonečné vedení
První obrázek je vypálení tábora ve Vietnamu. Zaměřte se na ústí bazuka na bedrech vojáka a najdete další obrázek. Druhý obrázek je z druhé světové války, Brest, Francie. Zaměřte se na vojáka při zídce, který vede ostatních. Na jeho přilbě je další obrázek. Třetí obrázek je vojsko francouzské unie. Zaměřte se na první řadu vojáků (stojí za důstojníky, kteří stojí za velitelem na koni). Při nich se zaměřte na špičky jejich zbraní pod stromem a tam je skrytý další obrázek. Na posledním malovaného obrázku je Buddha a pár démonů. Všimněte si druhého démona od vrchu, má v ruce ohnivou kouli. Zaměřte se na ni a získáte kouli ráje.

5. Santa Croce
Velká bazilika na jihovýchodní straně města. V zahradě této budovy jste zabili Umberta. Symbol je na severní straně, na boční stěně pod chrámovými okny.
Nástroje moci
Máte sadu obrazů a máte vybrat pět, které spojuje síla. Tu představuje meč, tak zvolte obrazy s mečem. Perseus, Attila Hun, Sigmund, Král Artuš a Johanka z Arku. Ve druhé skupině obrazů má být společná črta síla rukou moudrých. To je hůl, takže obrazy Jan Křtitel, Alexandr Veliký, Shabataka, Petr a Mojžíš.

Symbol v Monteriggioni

1. Vila Auditori
Na vaší vile je také jeden symbol. Je docela dobře viditelný i ze země. Když stojíte čelem k přední straně budovy s vchodem, tak se zaměřte na levý horní roh budovy. Tam je na stěně symbol v podobě čárového kódu. Vylezte na stěnu, až nahoře těsně pod střechu, přeručkuj před symbol a zaměřte ho orlím zrakem.

Bratři
Zde vás čekají čtyři obrazy v kruhovém hlavolamu. Takový jste již řešili v hádance "šedesát čtyři čtverců", ale tady to máte ztížené. Vždy je jeden okruh, který je spojen i s druhým vnitřním, takže když otáčíte ten, otáčíte i ten druhý. Stačí si to jen dobře promyslet, nastavit správně ty kruhy, které jsou samostatné, pak si ten spojen nastavit o pár otočení dříve a nakonec otočit jeho partnerským kruhem. Zpřístupní se vám čtyři obrazy o Kainovi.

Sochy v Monteriggioni

Za vaší vilou je zahrada, v níž jsou čtyři podstavce na sochy. Na každý se vejdou dvě, takže celkem můžete najít osm soch. Když na podstavec umístíte obě sochy, které na něj patří, otevře se vám tajný prostor v podstavci, z něhož získáte 2000 florin. Takže celkově za všech 8 soch získáte ze čtyř podstavců 8000 florinů. Sochy jsou rozmístěny jen tady po městě Monteriggioni, takže se hodně nenahledáte.

1. Pluto
Socha Pluta je před vaším domem. Jak vyjedete nahoru schody vedoucími na nádvoří vaší vily, tak se otočte hned doprava a tam je podstavec sochou na budově, těsně u zdi.

2. Mars
Socha Marsu je umístěna podobně, jako socha Pluta. Když vyjedete nahoru schody vedoucími na nádvoří vaší vily, tak se otočte hned doleva a tam je podstavec se sochou na budově, těsně u zdi.

3. Venuše
Z druhé strany budovy, na níž je i socha Marsu, za mostem je socha Venuše. Je na podstavci na stěně nad dřevěnou plošinou. Oproti této stěně je již zeď hradeb města.

4. Neptun
Jděte na malé náměstí napravo od vstupní brány města. Oproti fontánce je u domu strom a kolem něj miniaturní zídka. Za stromem je na stěně budovy podstavec se sochou.

5. Jupiter
Jděte na malé náměstí napravo od vstupní brány města (kde byla i socha Neptuna). Je tam kostel. Na jeho zadní straně je pod střechou podstavec se sochou. Stačí vylézt na střechu a spustit se k soše.

6. Minerva
Jděte na malé náměstí napravo od vstupní brány města (kde byly i Neptun a Jupiter). Oproti kostelu je budova s přechodem na další ulici. Pod touto budovou je další dům, rohový. Má i malou rohovou stříšku mezi vyššími částmi budovy. Nad ní je na stěně vyšší části budovy podstavec se sochou.

7. Diana
Jděte na střechu budovy, kde sídlí lékař. Je to větší budova před vstupní branou města. Socha je na podstavci pod oknem, na stěně budovy, která je čelem k vile, ne k městské bráně.

8. Apollo
V jihovýchodní části města, na budově pod hradbami. Těsně v rohu hradeb je nevěstinec. Socha je na podstavci, který je na stěně budovy vedle ní, při velkém okně.

Hrobky Florencie


Tajemství Il Duomo
Ve Florencii je při kostele v jižní části města další hrobka. Jednak kostela na stěně na ulici aktivujte lebku a vlezete dovnitř kostela. Tam vylezte nejprve na plošinu nad vstupní branou pomocí úchytů v stěně. Odtud přeskočte nalevo přes trám na plošinu. Z ní na trám u sloupu a po trámech a lustrech Proskákejte na opačnou stranu kostela. Z posledního trámu skočte na dřevěnou plošinu. Po doskočení shodíte žebřík, takže pokud spadnete, budete se moci pomocí něj vrátit na tuto plošinu a ušetřit si první skoky.

Z plošiny skočte na visutou zeď nalevo od brány, na kterou jste lezli. Vylezte na zeď, z ní na trám nad dřevěnou plošinou a po dalších tyčích, trámech a dvou zděných plošinách vpřed. Skočte ještě o trám vpřed, po dvou lustrech vpřed a na dřevěnou plošinu. Po dvou dalších lustrech směrem na opačnou stranu kostela. Z druhého skočte na trám až na zděnou plošinu u zdi na této opačné straně kostela.
Vylezte nahoru na plošinu až po dvou římsách a tyči vpřed na další lustr. Z lustru na trám napravo a na opačnou stranu kostela přes dva lustry, trám, další lustr a až na dřevěnou plošinu. Z ní vyjděte na trčící desku a přes dvě tyče se přehoupněte na dřevěnou plošinu. Na ní shodíte žebřík jako předtím na začátku a opět máte zkratku pro případ pádu.

Z dřevěné plošiny skočte na ohradu kostela před vámi. Přejděte po ní k balkónu s holuby a přeskočte jej. Z balkónu skočte na trám, na lustr a na další balkon. Z něho skočte opět na ohradu (obcházíte to proto, že po ohradě neprojdete kvůli sloupu). Přejděte po ní a skočte z ní na visící desky. Z nich skočte na trám na stěně a po stěně vyběhněte a vylezte nahoru na dřevěnou plošinu nad trámem.
Skočte na sousední dřevěnou plošinu a přejděte na trámy držící lustr v bočním výklenku. Přejděte po trámech do výklenku a skočte na plošinu pod prostředním oknem, na níž sedí holuby. Z ní vylezte nahoru až na ochoz. Z ní skočte zase na trámy na vaší úrovni až na další visící desky. Z nich skočte na plošinu a po tyči se spusťte na plošinu níže od vás. Z ní skočte na lustr až na dřevěnou plošinu pod oknem v centrálním výklenku. Po oknech vylezte na horní ochoz tohoto výklenku. Z ochozu Proskákejte po trámech vpřed a nalevo na balkon opět v centrální části.

Pokud chcete, můžete skočit do tajné oblasti v posledním výklenku, kde jste ještě nebyli. Vyjděte z balkonu na trám a po tyči a trámu se přehoupněte na dřevěnou plošinu pod oknem v tomto posledním, třetím výklenku. Přeručkujte před lustr (nelze vylézt přímo na ochozu) a skočte odrazem od stěny na lustr. Z něho skočte na ochoz. Tady je truhlička s pár floriny. Při truhle vylezte na trám držící lustr, až přes tyč se přehoupněte na visací desky, které jsou před balkonem, ze kterého jste se vydali po deskách.

Z visících desek skočte na sousední balkon s žebříkem. Vylezte po žebříku nahoru na ochoz centrální části. Přejděte po jejím obvodu, poposkakujte po trámech dokola haly a na konci vylezte po rozbité stěně nahoru a na trám. Z trámu skočte na plošinu, která visí přímo uprostřed centrální části kostela, kolem níž jste lezli až sem nahoru. V ní vylezte nahoru žebříkem a jste v cíli této úlohy. Máte zde tři truhly s floriny a sarkofág.

AC2
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jak se vám líbí hra Assassin´s Creed ???

Super Hra!!!
Ujde
Hrál(a) jsem i lepší
Uplný propadák

Komentáře

1 95959 95959 | 7. září 2012 v 14:57 | Reagovat

8-O

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama