.

Duben 2012

Nejtěžší hra Dark Souls vyjde i na PC

7. dubna 2012 v 19:41 | WithinBlog

Nejtěžší hra Dark Souls vyjde i na PC



Ano je to tak! Pokud jste jedni z těch, kteří závidí majitelům všech možných konzolí od Xboxu až po PS3 tak mám dobrou zprávu přesně pro Vás. Vývojářský tým ze společnosti Namco Bandai se chystá v nejbližší době vydat oficiální prohlášení o chystané PC verzi Dark Souls s podtitulem Prepare to Die Eidition, která by s největší pravděpodobností měla vyjít někdy v SRPNU tohoto roku. Kromě zcela nových bosů by měla být tato verze zcela totožná s tou konzolovou.

Tento počin se stal na popud petice, pod kterou se podepsalo bezmála sto tisíc lidí. Jenom doufám, že se tato hra bude dát rozjet i na méně výkonných strojích, neboť hrát tuto hru by znamenalo pro mě všechno. Tak uvidíme, co nám čas přinese.

Update:

Na internet se dostaly další informace ohledně této hry. Hra by měla oficiálně vyjít 24. srpna tohoto roku, ale je tu jedno ALE. A to ALE je obrovské. Společnost totiž chce, aby tato hra využívala Games for Windows Live, kterou bude doplňovat ochranný program GfWL a to i kdyby tato hra vyšla na Steamu. Tento problém rozpoutal další vlnu menšího pobouření, a jak už je zvykem, začala se sepisovat další petice, který dnes čítá přibližně devět tisíc podpisů. Uvidíme, co tato petice změní.

Nové obrázky Assassins Creed 3

5. dubna 2012 v 14:27 | WithinBlog |  Základní infor.

Nové obrázky Assassins Creed 3

Boston

New York City po požáru

Ztracené Mayské Ruiny

Další informace k Assassins Creed 3!

5. dubna 2012 v 14:17 | WithinBlog |  Základní infor.

Další informace k Assassins Creed 3!

  • Kromě skryté čepele a tomahawku bude Connor používat střelné zbraně, šípy, vrhací nože, meče, dvoj-ruční kladivo a těžkou šavli. Kromě toho bude moci Connor používat jakýsi drát s čepelí, aby zachytil nepřátele na stromech, skalách nebo jakýchkoli vyvýšených místech a mohl je stáhnout dolů.
  • Connor bude moci lovit způsobem podobným jako v Red Dead Redemption. Zvířata budou moci být stažena z kůže a počet a kvalita kůží bude záležet na způsobu jakým jsme zvíře zabili.
  • Ve hře bude přes 30 druhů zvířat.
  • Skok důvěry bude moci být proveden ze stromu do jedoucího vozu se senem.
  • Během hraní se bude moci na obrazovce objevit až 2000 postav.
  • Animace Connora jsou vylepšené oproti předchozím dílům - postava se perfektně přizpůsobí jakýmkoliv překážkám v okolí.
  • Sníh bude mít velký vliv na Connorův pohyb. Pokud se budeme po pás brodit ve sněhu, bude téměř nemožné jakkoliv interagovat. V tomto případě znamená záchranu strom.
  • Ve hře budou děti.
  • NPC budou moci spolu vzájemně interagovat.
  • Ve hře budou různí společnící a pomocníci (na způsob kurtizán, zlodějů atd.), ale nebudou se dělit na skupiny jako v předchozích dílech.
  • Budeme moci sledovat stopy pomocí psů.
  • Nepřátelé budou moci být použiti jako živý štít.
  • Kromě známých osobností, které už známe, se ve hře objeví i polák Casimir Pulaski.
  • Nebudeme moci usekávat nepřátelům končetiny nebo přesekávat jejich těla. I přes značku 18+ nebude hra obsahovat velkou brutalitu.
  • Ve hře si na chuť přijdou příznivci Desmonda.
  • Nepřátelé na vás nebudou moci útočit, když budete bojovat s někým jiným.
  • Skrytá čepel prošla změnou. Už nebude stále připevněna k ruce, ale budeme ji moci sundat a používat ji jako dýku.
  • Connorův arzenál zbraní bude obsahovat laso. Zatím se však neví, jak se bude zbraň používat.
  • Pokud bude Connor chodit přes trávu nebo keře, bude se automaticky plížit.
  • Skákání z větve na větev nebude nijak omezováno a bude zcela bezpečné.
  • Potvrzeno klouzání přes překážky a schovávání za barikády.
  • Ve hře nebudou žádné léky. Toto by mělo zkrotit hráče, kteří se bez obtíží vrhnou do boje a během něj si neustále dobíjí zdraví, čímž se souboj stává nekonečným.
  • Ubisoft zdůrazňuje, že Connor nebude podporovat Američany ani Brity v plné výši.
  • Informace ohledně měst: budeme moci lézt a skákat po budovách, ale vzhledem k absenci většiny historických památek v období americké revoluce nebudou města vyplněna tak, jako v předchozích dílech. Místo toho však budeme moc vstoupit do většiny domácností, prozkoumat je a taktéž se schovat před strážemi.
  • Město bude živé, a proto s ním bude muset Connor maximálně spolupracovat. Například . pokud se bude chtít skrýt před strážemi, bude moci napodobovat pohyby pouličních umělců (zřejmě stejné jako splývání s davem, ale záživnější).
  • Každý občan bude mít vlastní charakter a chování, což dává více možností pro jejich reakci na to co se děje atd.
  • Zvířata budou představovat nemalé nebezpečí.
  • Bubeníci budou moci informovat ostatní vojáky o nebezpečí, a proto bude lepší odstranit co nejdříve.
  • Je možné, že na vás zaútočí smečka vlků nebo rozzuřený medvěd.
  • Počasí: sníh bude zpomalovat pohyb, mlha sníží dosah dohledu, vítr bude moci manipulovat s některými objekty a led umožní přístup do jinak nedostupných oblastí.
  • Navštívíme města jako Lexington a Concord.
  • Hra bude obsahovat jakousi skrytou relikvii, kterou budeme muset najít.
  • Pokud se připojíte k některému z loveckých cechů, odemknete nové oblasti a úkoly.
  • S Desmondem strávíme o mnoho více času než v předchozích dílech.
  • Prožíjeme celkem 35 let Connorového života.
  • Budeme moci mít v každé ruce jinou zbraň.
  • 80% postav v Assassins Creed 3 bude skutečných.
Další informace Vám napíšu.
Výstava PAX East 2012 brzy započne (6.-8. dubna), a na ní bysme se měli dočkat prvního oficiálního gameplaye!

Zdroj: Assassin.herniweb